Johannanystrom

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Johanna Nyström - 23 september 2012 19:42


Snart är helgen över för denna gång. Tråkigt. Den går alltid så fort. Men det bästa är iallafall att min fina är hemma igen :) Gud så härligt de var när han kom in genom dörren och ropade hallå och kom och kramade mig. Blev alldeles varm i hjärtat :) Så vi har bara legat i soffan och tagit det lugnt och lagat god mat, myst. Har även hunnit med en ganska lång prommis med Helena tidigare. Är sugen på en till (en tredje) men det får vänta tills imorgon. Har spelat bingolotto också, vann mig 100kr så då blir det två nya lotter. haha. Nu ska jag vänta på att tvätten ska bli klar och sen lägga mig. Alarmet ringer 05.30 imorgon så. 

Av Johanna Nyström - 23 september 2012 19:02


Håll tummar & tår för mig nu ;)

 

 

Av Johanna Nyström - 23 september 2012 13:33


Att klicka hem dom här två skönheterna. Hmmm...
Kilklackar, Tilda


Stövletter, Jamie



Av Johanna Nyström - 23 september 2012 11:00


Det blev att fara bowla i Kalix igår. Tack vare Daniella som fick tvinga med mig lite halvt :) Tur det, för de var riktigt roligt & trevligt! Dock är man ju inte så värst vass på att kasta ett klot men de gick ändå ;) 


Söndag idag, vilket betyder att min fina, underbara och bästa karl kommer hem. Hur jag längtar och hur jag saknat honom. Helt sjukt. Ska bli underbart att få krama om han och skönt bara annars ha han hemma  :) 


På morgon har jag hunnit fara till G-byn för en prommis med mamma. Garn skönt. Men blev inte så lång så tänkte snart fara hem och gå en sväng kring T-vik. Kanske någon som vill göra mig sällskap? Det suger så att gå själv. 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards