Johannanystrom

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Johanna Nyström - 2 september 2012 16:07


Igår var jag och Matte som sagt bjudna till Gustav och Nina i Persön på kräftskiva, samt lite mer härligt folk. Eftersom varken jag eller M inte är något större fan till kräftor så åt vi grillat medans som andra smaskade kräftor. Fast jag smakade en som jag alltid brukar varje år och kan nog nästan lova att nästa år kommer jag nog tycka om det ;) haha. Var iallafall en riktigt trevlig kväll igår och vi tjejer skrattade och surrade på som aldrig förr medans killarna hade fest i garaget en stund och talade skoter. När klockan började dra sig mot midnatt bestämde vi oss för att åka in till Luleå och gå ut. Blev O´learys och var riktigt skoj. När krogen stängde knallade vi till Max för fyllekäk innan jag, mattem jp och bettan tog taxi till Brändön där vi sovit inatt. Och vid halv tre idag har vi kommit hem. 


Ligger nu hemma i soffan och är helt utslagen. Vi har inte somnat fören vid fem inatt så ja, något trött är man. Ska ta det sjukt lugnt och ladda upp inför kvällens bingolotto. Kör på två lotter idag så kanske man vinner nå ;) 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards