Johannanystrom

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Johanna Nyström - 22 september 2012 19:59


Dan bjöd mig tidigare på tacos vilket satt riktigt fint i magen. Vi hann också med att se första SoA avsnittet på hela serien bara för att. Och sen tvingade jag med han ut så jag fick fota lite :) haha. 

Sen har jag hängt i G-byn och hos syster. Hemma nu och det lutar åt att fara bowla i Kalix med Daniella, Isak, Amanda och Bonk. Men är som trött så jag vet inte hur jag skulle ha gjort och har ändå garn tråkigt.. Svårt de där. 


 



Av Johanna Nyström - 22 september 2012 14:58


Sminkad & klar! Redo att hitta på något :) Men först blir det tacos med Dan. 


 

-

Av Johanna Nyström - 22 september 2012 14:36


 

Av Johanna Nyström - 22 september 2012 11:20


Klickade precis hem 3 små saker från nelly.com :) 

 

Vardagsskor , Getafe , Nelly Shoes - NELLY.COM

Accessoarer övrigt , Bad Hairday Jersey , Rut m.fl - NELLY.COM

Redskap & accessoarer , Brush Case , Vadeco - NELLY.COM

Av Johanna Nyström - 22 september 2012 11:00


Och jag har nyss kommit till Grelsbyn. Har fått tummen ur röven och tagit med mig kameran så ska snart knalla ut och fota lite. Börjar vara på tiden. 


Igår blev det mycket lugnt. Var med Vicky hela kvällen. Hon prövade sminka mig och det blev sjukt snyggt, sen var vi på Thai och åt go mat och senare avslutade vi kvällen med massa surr hos Malin :) Mycket trevligt! Men när vi sitter i soffan så hör vi hur en tjej skriker och gråter så högt utanför att man trodde någon dött så vi springer ut på balkongen för att se vad som händer och ser massa folk som hjälper henne och hör hon bara säga ring polisen, ring polisen. Tydligen hade hennes pojkvän misshandlat henne, vilket man kunde läsa på polisen, nsd och kuriren idag. Fyfan vad hemskt det var. Blev alladeles darrig och förstörd när vi hörde hur hon skrek och grät :( Men tusen rosor till alla som var där utanför och hjälpte/tog hand om henne. 


Vad som händer idag vette tusan. Fota och sen försöka hitta på något. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards