Johannanystrom

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Johanna Nyström - 3 september 2012 21:14


Ny vecka, nya tag. 

 

Efter jobbet har jag hängt med Annika och Helena, var på Seth och shoppade mig ett nytt linne och in på Stuk och bokade klipptid. Var verkligen på tiden. Fan så mitt hår ser ut. Ska jag vara ärlig har jag inte klippt mig sen förra året på hösten. FYskäms på mig. Inte konstigt jag knappt får borstat det efter jag duschat. Och undra hur många gånger jag hunnit färga håret på ett år? Får fan ångest när jag tänker på det. 


Kom precis in genom dörren, har suttit hos Annika och sett på youtube klipp som jag inte ens vill tala om. Fyfan så vidriga och äckliga dom var. Kommer garanterat drömma sjuka drömmar inatt. Stackars Matte. Har ju en tendens att tala rätt så mycket i sömnen ;) haha. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards