Johannanystrom

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Johanna Nyström - 6 september 2012 21:25


Sket i tv-programmet jag skulle se och såg istället en utav mina favorit filmer. En film jag nötte mycket förut och som varje gång är lika bra. Jag gråter varenda gång när jag ser den. Ni som inte sett den, SE!


 

Av Johanna Nyström - 6 september 2012 18:33


Förstår inte riktigt vad som hände igår? Somnade klockan 21 igår kväll i soffan och vaknade upp 02 inatt och förstod ingenting. Fattade först inte vars jag var och undrade vars Matte var. Var helt lost. 

Men frågade han på morgon varför han inte hade väckt mig när han gick och la sig men det hade han tydligen gjort och jag hade sagt att jag kommer. Men av någon anledning måste jag ha somnat om och även han så han inte kunde tjata på mig att komma. haha. Som sjukt att man kan vara så förbannat trött att man inte minns något. För trött, ja det var jag verkligen. Känner mig sjukt trött nu och att gå lägga sig nu skulle inte vara något problem alls. Lätt att jag skulle somna och vakna upp imorgon när alarmet ringer. Men ikväll ska jag hålla mig vaken för måste se ett program på tv kl 21 så ;) 



Sitter iallafall hemma med färg i håret just nu, rött blir det. Färgen for ur så snabbt från förra veckan så var tvungen bättre på. Kan nog bero på att jag var sjukt ljushårig innan och sen med grått. Tar nog några gånger tills det sitter bättre. SKÖNT att man bokat klipptid iaf. För snart tappar jag allt hår när jag borstar det. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards