Johannanystrom

Alla inlägg den 16 september 2012

.

Av Johanna Nyström - 16 september 2012 20:33


Varit i isladan och sett hockey match. Spelat bingolotto men ingen vinst. Fryser och är trött.

Kvällen börjar dra sig mot sitt slut. 


Ska snart hoppa i duschen och sen snöra mig framför tvn innan det blir sängen. Öppnar imorgon så bäst inte vara uppe för länge. 

Av Johanna Nyström - 16 september 2012 12:00


Soligt höst väder ute idag. Kanske man skulle tagit systemkameran och farit ut fota lite? Börjar ju vara på tiden då den fått vila alldeles för länge nu. Eller okej, har typ glömt bort att jag har en. 


Igår kväll for jag på Sangs Thai med Dan, Camilla och Tobbe och såg hockey, Luleå-Skellefteå. Som L vann! Var riktigt trevligt faktiskt. Bättre än att ligga hemma själv en lördagkväll iallafall. 


På morgon har jag hunnit vara till Grelsbyn & hälsat på en sväng men den blev kortvarig eftersom mamma skulle och jobba och pappa var jaga så for hem igen och här ligger jag nu i soffan och ser. Håller på ladda ner en film och funderar på vad man skulle ha gjort av den här sista lediga dagen innan veckan tar fart. Är sjukt sugen på en liten shopping resa till Ikea för att förnya hemmet men det får nog vänta. Matte ligger fortfarande och sover eftersom han kommit hem sex imorse då dom for till Luleå vid 01 inatt. Onödigt kan jag tycka. Inte värt det när man hinner gå ut en timme och kommer hem sent på morgon kvisten och sen mår dåligt och sover bort halva dagen. Men men, inte lätt vara smart, eller vad säger ni? ;) Nåja, det var säkert kul de också. Men hoppas han mår skit idag. Hehe. 


Nä men lite mer seriöst då. Hur ska jag orka ta tag i bomben som smällt här hemma? Fyfan hur det ser ut. Känner bara usch, fy och bläääää........ Jag hatar att städa. Men jag älskar städat & rent. Hmm..

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards