Johannanystrom

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Johanna Nyström - 1 september 2012 14:28


Börjar vara klar för avfärd nu. Ikväll blir det kräftskiva som sagt :)


 



Av Johanna Nyström - 1 september 2012 13:34


Har varit till graven med Matte en sväng och sett när mormor äntligen fått gravstenen. Var så himla fint, vackert. Och det fick mig att inse att det snart är ett år sedan. Ett år sedan jag fick världens jobbigaste och tyngsta samtal någonsin. Ett år sedan jag trillade ner till botten och mådde så psykiskt dåligt. Kommer ihåg den dagen som om de vore igår. 


Jag saknar hon så fruktansvärt mycket. Önskar hon var här med mig, oss. Hoppas hon har det bra där uppe och vakar över oss <3

 

 

 

Av Johanna Nyström - 1 september 2012 00:43


Haft en riktigt toppen kväll tillsammans med mina fina tjejer Malin och Vicky. Suttit hemma hos Malin i flera timmar och surrat, ätit alldeles för mycket gott och självklart goats med lilla Nellie och Love :) 


Har kommit hem för en liten stund sedan och halv sitt/ligger i soffan nu och myser med tända ljus. Eller okej, ljusen är mest tända för att försöka få lite värme i den här iskalla lägenheten. 

Ska väl snart hoppa i sängs för imorgon är vi bort bjudna till Gustav och Nina för kräftskiva. Ska bli riktigt skoj :) Funderar på att fara till Luleå tidigare så man hinner shoppa lite. Har ett stort shoppingbegär som behöver stillas innan det går överstyr. 



Kvällens go saker! ;)

 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards