Johannanystrom

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Johanna Nyström - 9 september 2012 20:12


Varit i Luleå med syster idag. Och shit så mycket fina kläder dom hade. Vilket märks på mitt konto, tydligt. Men nu har jag en bra början till en ny garderob. Eller höst/vinter garderob iallafall :) 

Skulle lätt kunna shoppa mer men tänkte försöka att spara lite pengar till en Ikea resa istället. 


Har nyss spelat bingolotto iaf, ingen vinst men 60kr på en trisslott som jag köpte tidigare idag. Satt på sista spelet med ett nummer ifrån hur länge som helst på finalspelet raden men nej, tror ni det numret jag behövde kom? Nå nä. Bara allt därimellan som vanligt. Sånt kan göra mig tokig och sjukt irriterad. 


Nu blir det iallafall mys i soffan framför tvn och vänta på att min prins ska komma hem. Saknar han. Han sov ju på morgon när jag for och har inte setts nå under dagen ännu så vill bara ha hem han och pussas & mysa innan jag måste lägga mig för imorgon ringer alarmet 05.30 . 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards