Johannanystrom

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Johanna Nyström - 18 september 2012 21:34


Varit på LarsonsJärn idag och köpt mig en lila fleecetröja och ett par vind/regn täta utebyxor. Skönt att äntligen ha gjort bort det men kändes ut tråkigt i plånboken :( Och snart borde jag få mina nya vinter skor, kängor jag beställde förra veckan av en försäljare. Sen behöver jag bara köpa nya täckbyxor och skoter skor så är jag nog redo för vintern och nöjd. 


Varit i G-byn tidigare och hälsat på, tagit en prommis med Matte och nu ligger jag hemma i soffan och ser Svenska Hollywood Fruar. Onsdag imorgon, shit så veckorna går fort. 

Av Johanna Nyström - 18 september 2012 19:05

Såg en bra film i förrgår, The Dictator, skaparna av Bruno och Borat. Filmen handlar om den heroiska historien om en diktator (Aladeen) som riskerar sitt eget liv för att kunna försäkra sig om att demokratin aldrig ska komma till det land som han så kärleksfullt förtrycken. 


Om du också vill se den så finns den nu att köpa på DVD och Blu-ray!



Här kan filmen köpas: The Dictator


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards