Johannanystrom

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Nyström - 7 mars 2011 09:37


Vilken skit natt. Har drömt helt konstiga mardrömmar och vaknat flera gånger av panik. Legat och vridit & vänt på mig i princip hela natten. Har sovit SKIT rent ut sagt! Och att vakna halv 7 på morgon, flera timmar innan alarmet skulle ringa kl 9 var ju fint. Mmmmm! Tack pappa för att du börjar jobba så tidigt och inte fattar att folk eller JAG ligger och sover, man kan ju försöka vara liiiiite tyst och inte smälla så mycket i dörrarna och ta fina och snälla steg när man har skorna på och inte bamse hårda. 

Nåja, ska sluta sitta här och gnälla. Ska istället göra klart de sista nu och sen fara hjälpa Lina i sporthallen och träna hennes baskettjejer :) KUL!


  

Av Johanna Nyström - 6 mars 2011 22:56


Någon miljon skulle inte skada men iallafall lite mer i månaden så man skulle ha råd med en lägenhet. Jag håller på bli tokig bo hemma, seriöst! Visst man har de ändå jävligt bra, gratis boende och mat på bordet men jag vill inte ha det så, är fan 21år snart och bor hemma i ett litet jävla rum och ett hus fullt med folk och hundar. Jag kan inte göra vad jag vill, jag måste nästan alltid anpassa mig efter alla andra, man får aldrig sova ut för att de är alltid någon som är uppe före fan, typ 7 på morgon. Hundar som är överallt, jag går inte ihop med pappa, vi är alldeles för lika. Går varandra på nerverna osv. man får aldrig vara själv, eller jo om man stänger in sig i lill skit rummet där man nästan får cellskräck. Är sjukt tungt och jobbigt bo hemma, speciellt när jag tidigare bott borta i över 2 år och sen var tvungen flytta hem igen. Jag blir fan deprimerad av att måsta bo här. 

Vill bara ha nå eget och känna att jag kan göra vad jag vill och vara ifred när jag vill, och det kan man då absolut inte göra eller känna här. 


Ojoj! Hur fan ska man göra? Någon som vet om man kan få mer pengar av af i månaden? eller försäkringskassan kanske de är? :(

Av Johanna Nyström - 6 mars 2011 22:23


Sjukt tråkigt att helgen redan är över och det är måndag imorgon :(

Ett litet + är väl att jag är ledig hela veckan iaf så det kan man ju inte klaga på :) Har inte hänt så mycket i helgen, den har varit mera lugn. 

Fredag blev det chill i Vännes medans grabbarna skruva, Lördag ännu mera chill och sen for vi till Vännes och såg just, vilket slutade med att vi sov där och idag har jag hängt med Vickan och Albin. 


Men imorgon blir det full rulle hela dagen lång. Ska och hjälpa Lina träna tjejerna i basket från kl 10.30 - 16.30 , sjukt kul ska det bli :) 

Av Johanna Nyström - 4 mars 2011 15:18


På lekis var det idag, fan så tråkigt. Hur jag kommer sakna alla barn, har ju ändå varit med dom i 3 månader nu :( Hoppas allt går vägen som jag vill och dom gör ett undantag och jag får förlängt. 


Nåja, nu har jag helg ett tag framöver, vet inte hur länge men hela nästa vecka iaf. Måste väl in på AF nångång och höra efter lite. Men det ska bli skönt som fan med lite ledighet :) Sitter hemma nu nyspacklad och väntar på att min karl ska komma plocka upp mig så får vi styra upp nå mat och nå att göra ikväll :) 


FREDAG <3

Av Johanna Nyström - 3 mars 2011 21:09


från helgens skotertur..... 


                

Av Johanna Nyström - 3 mars 2011 20:48


Vilken lättnad. Vi blev utan igår och jag har verkligen haft åt psyket. Varit sjukt jobbigt speciellt när man alltid sitter och glor på datorn. Men nu är det tillbaka, och imorgon skulle han fixa så internet funkar på min dator också, har ju varit tjorv och segast i världen i typ 1 månad nu så. 


Vad har jag hunnit göra dom två senaste dagarna då? 

Joo, igår jobba jag nå lill tag på Konsum, sen blev det fara sola med Matte och på kvällen tog jag mig en lång promenad med hundarna från G-byn till Bränna, runt hela skiten och hem igen. SJUKT SKÖNT! 

Idag har jag varit på lekis, sen varit på Nilles med Matte & Pär, chillat och nyss har jag å M varit störa träna. Helt underbart! Hoppas verkligen att det håller i sig nu, att man släpar röven på en promenad i veckan eller till gymmet. Ska då försöka iaf. 


Imorgon är förresten min sista dag på lekis, känns ut tråkigt. Jag trivs ju så bra där och vill vara kvar men 3 månader har gått och tydligen så tycker skit äckel af att jag ska byta ställe :( Men skulle in dit till veckan så ska försöka på alla sätt & vis att jag får förlängt ännu mer.

Hoppas det går vägen. Tänkte iallafall bjuda alla söta barn på glass imorgon så vi får väl hoppas det uppskattas :)

Av Johanna Nyström - 2 mars 2011 07:18


Alarmet ringde 06.45 och kan ju säga att telefonen var väldigt nära på att åka in i väggen. Fyfan så trött jag var och att vakna upp med en hemsk jävla huvudvärk och magont gjorde inte saken bättre, speciellt när man vet att man inte kan vara hemma utan måste och jobba :( Nåja, ska mata i mig massa panodil och bita ihop, tror inte jag skulle jobba så länge idag, bara tills allt det som ska göras är gjort. Känns ut bra för jag vill få njuta av lite sol och värme en dag iaf :) Inte så kul gå inne en hel dag när det äntligen blivit fint väder - för som jag gnällt och längtat. 


Av Johanna Nyström - 1 mars 2011 09:31


Ny månad, nya tag . . .


Och den här månaden började hela så bra, jobb på Konsum = pengar pengar och sen en tråkig sak - att typ all min fina lysande röda hårfärg har farit ur :( Måste verkligen färga håret, hur fan ska jag hinna? Ojoj! 

Ser förjävlig ut på huvudet. 


Nää, ska göra mig klar nu och fara tjäna lite pengar.... 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards