Johannanystrom

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Johanna Nyström - 14 mars 2011 18:43


Har kommit hem för nå lill tag sen. Har varit med Annika till Luleå en snabbis och gått på storheden och flotta i oss Max mat innan vi hämtade upp Nils, Peter & Renis på kallax. 

Nu sitter jag och väntar på att Matte ska komma picka upp mig så ska vi fara träna :) SKÖNT! Hur jag längtat efter att få köra slut på mig själv. 

Av Johanna Nyström - 14 mars 2011 09:30


Jag hatar måndagar ..... 


Helgen har varit & farit och den blev inte alls som jag hade tänkt mig. 

Den blev väl ännu bättre kanske man kan säga? :)


Fredag - Jag, Matte och Dan tog oss nån lill go cider & öl. Satt mest inne och lyssnade på musik, surra och tog det lugnt. Joel, Fredrik och Putte kom förbi där på nattkvisten en sväng och höll oss sällskap. Kl 04 kanske vi var i säng?


Lördag - Strålande sol och plus grader vaknar man upp till. Så vi drar snabbt till G-byn och startar skotern och far ut med ett lill gäng och grillar. På kvällen vid halv elva efter en hel dag med tusen försök att få tag i nån alkohol lyckas jag. Så jag for till Moa på pyjamasparty där det var massa annat folk. Fick mig 2 vin glas av Ida sen hade Vickan en dunk som vi dela på. Tack gumman! :) Och där vid kl ett kom Matte och hämta mig, vi drog till han men sen vid kl 03 for vi till DP & Emma där dom + Henke var och där var vi till morgonkvisten till fem typ. 


Söndag - Vaknar vid två och nästan inge bakfull, konstigt nog. Bara lite huvudvärk och seg som fan. Och i princip hela dagen spenderade jag & Vickan i G-byn i min säng med en massa djupa samtal om allt mellan himmel och jord. Sen for vi till henne och chilla ännu mer och Annika & Daniella kom joinade oss ett tag, tog nå varv på Bränna osv och just efter kl nio somna jag igår. 


Har varit en sjukt trevlig helg måste jag säga. Bjuder på några telefon bilder jag lyckades fota :)


      

                    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards