Johannanystrom

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Johanna Nyström - 20 mars 2011 21:59


Så jäkla trist att den redan är över, precis när den var som bäst :(


Drar en liten sammanfattning av den iaf:

Fredag tog jag det mest lugnt hela dagen, var och träna med Matte och senare på kvällen var jag med Dan +resten av grabb gänget. Tänkte dricka men ångrade mig ganska snabbt efter 1 cider och ett vinglas. Istället köpte jag mig chips och for hem till G-byn och nötte lite avsnitt av SOA. 


Lördag vaknar man upp helt jävla död efter en skit natt. Var nog en av dom värsta nätterna på länge tror jag. Fyfan säger jag bara. 

Tog iallafall bilen och gasade till Lomträsk och höll V & A sällskap hela dagen. Vi tog oss en lill skotertur och surrade mest. När vi kom in till bränna igen blev det att äta årets första mjukglass på emtrappan i solsken :) Härligt! Senare blev det god middag med Matte & Dan, chill och sen for jag & M till Vickan och sällskapa henne. 


Söndag, har inte hänt så mycket idag. Vi har tagit oss en promenad på isen när vi vaknade och sen har jag legat hos Vickan nerbäddad i soffan och surrat sönder världen. Och nyss eller för en stund sen har jag kommit hem från Dan där jag, M & D chillat ännu mera, sett solsidan osv. 


De var väl min helg. Och nu snart ska jag nöta några avsnitt av SOA :))

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards