Johannanystrom

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Johanna Nyström - 22 mars 2011 21:52


Haft en riktigt bra dag idag. 


Började dagen med att fara sola, sen har jag och Vickan gjort lite ärenden, varit på B-valls och ätit nyttig mat, suttit på em-trappan och glassat, hängt med Vickan & Madde, chillat i soffan i G-byn och sen varit med hjärtat mitt. Nu sitter jag här hemma dock och tycker lite synd om mig själv, känner mig helt risig i kroppen och mår lite halv dåligt så har varit på OK och tröst köpt mig chips som jag tänkte bädda ner mig i soffan med snart och nöta lite SOA om jag får igång det, annars blir det BB avsnitt. 


Härlig dag .......


Hoppas man mår bättre imorgon igen så man orkar fara träna ...... 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards