Johannanystrom

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Johanna Nyström - 23 mars 2011 22:20


.... att man blir förkyld när man väl har kommit igång med träningen igen.


Något less! Blir alltid sjuk när jag börjar träna, vafan beror det på?

Någon som vet? 

Blev iallafall utringd på jobb idag, var väldigt jobbigt måste jag säga. Tror jag haft feber till och från hela dagen och mått allmänt jävla kasst i kroppen men fick ju tjänat ihop lite pengar så :) Ska jobba imorgon också men mår jag såhär då måste jag sjukanmäla mig, vill int bli värre och plåga mig en hel dag till. För de var fan int kul idag..

Efter jobbet blev det iaf att nöta lite soa och sen har jag och Matte chillat i soffan här i G-byn hela kvällen, väldigt skööönt! 


Nu blir de krypa ner i soffan undet täcket  och nöta soa tills man somnar.. Godnatt!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards