Johannanystrom

Alla inlägg den 8 mars 2011

<3

Av Johanna Nyström - 8 mars 2011 22:23


Jag älskar den här bilden på något konstigt sätt.

Blir varm i hjärtat av den 

  

Av Johanna Nyström - 8 mars 2011 22:00


Lyssnar på låtar av The Fray och tänker tillbaka på alla mina & Lina´s depp & gråt kvällar då vi nött dessa låtar. 





Av Johanna Nyström - 8 mars 2011 21:49


Vilken skit dag & kväll det varit. Har inte gjort ett skit av värde, eller jo - umgåtts med Vickan. Det var väl de enda som varit bra idag. 

Annars har dagen bara varit tråkig och allmänt en skit dag. En sån där dag då man känner sig helt jävla värdelös och att hur snäll man än är och gör så duger det inte. Har känt mig så ensammen, ledsen, less, förvirrad, uttråkad, deprimerad och jaaaa hela baletten där. 


Jag hatar att känna såhär, jag hatar att jag ens känner och tänker så! FAN! Och nu sitter jag bara och oroar mig över vilken skit natt det kommer bli. Hur jag ska kunna somna, att jag kommer vakna tusen gånger, inte kunna sova, ligga fundera hela natten, vakna före fan imorgon av alla som lever om, osv osv. JAG HATAR SÅNA HÄR DAGAR! 

Längtar till imorgon då den här dagen är över .......................

Av Johanna Nyström - 8 mars 2011 10:23


Dagen började med att hjälpa Lina träna tjejerna i basket som sagt + att jag själv var med på övningar så man fck röra på sig :) Sjukt skönt. Sen blev det lunch och vi drog på Brännvalls och tröck i oss go mat och sen till sporthallen igen där vi var klara halv fem typ. Sen for jag hem och fixa till mig innan Dan kom och plockade upp mig och vi for till han och chilla hela kvällen, såg tv, surra, han bjöd på mat och sen kom även Matte dit :) Mkt trevligt! 


Tisdag idag, undra vad tusans man skulle ha gjort? Finns nog inte så mycket att göra så blir nog en rätt så lugn dag. Kanske man skulle få tummen ur röven och städa rummet............

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards