Johannanystrom

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Johanna Nyström - 24 mars 2011 21:59


Hittade en film från någon helg sen då Moa hade pyjamasparty.. 

Ida tar hål i Antons öra :)



Av Johanna Nyström - 24 mars 2011 21:37


Kan man ju lugnt säga att jag haft. Blev inte att fara jobba idag, kände mig för risig när alarmet ringde och ville inte plåga mig igenom en dag till och riskera att bli ännu mer förkyld. Nej tack! Så mamma var sjukt snäll och for jobba istället för mig. Så den här dagen har jag bara legat nerbäddad under täcket i soffan och nött klart Sons of Anarchy, MEN det finns tydligen fler avsnitt av säsong 3? Men hittar inte att ladda ner, någon som vet hur man får tag i dom? Har sett till avsnitt 9. Skulle vara sjukt snällt och bra om nån kan hjälpa mig? Vill ju se mer, NU! :(

Vad har jag mer gjort? Ätit god mat- tacos och hängt med karl min. 


Och nu ligger man hemma i sängen och är överlycklig att mitt internet funkar så nu kan jag ligga i sängen istället för att sitta mitt i huset på pappas dator bland allt folk. SKÖNT!! 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards