Johannanystrom

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Nyström - 15 februari 2011 09:43


Ny äten, snusen inlagd, arbetskläderna är på och jag är redo. 


  

haha, fan vad snygg alltså ;)

Av Johanna Nyström - 15 februari 2011 08:13


Alltså nu får de fan ta och bli varmare tider tycker jag. Jag är grymt less på att alltid hålla på frysa ihjäl och vara förkyld konstant. Det är ju sinnes, int fan brukar de vara såhär kallt under vintrarna? Inte såhär länge iaf? Snart orkar jag int ens gnälla nå mer, är less på att gnälla uti skit kylan här. FAN!


Nu sitter jag iallafall och laddar inför jobb. Känns ut roligt, kul med lite mer extra pengar :) Det behövs verkligen för nu ska golfen säljas och jag måste spara ihop så mkt som möjligt så jag har råd köpa en ny bil. För goffen får jag ju inte så mycket och jag måste ha en bil så snabbt som möjligt. Kommer känna mig handikappad annars. Alla dessa bilproblem, ojoj! Nää nu ska jag göra mig klar och sen dra ner på kobi. 



fan så jag är sugen på en fet å go semla. 


  

Av Johanna Nyström - 14 februari 2011 21:03


Ingen sådär direkt speciell dag enligt mig. En dag som är precis som alla andra typ. Kärlek visar man ju dagligen till alla sina nära & kära så. 


På morgon vaknade jag iaf 06.45 när fitt alarmet ringde och jag var trött, dödstrött. Ville bara snöra skiten i väggen och fortsätta sova. Men nejnej, det var bara hoppa upp ur sängen, snöra sig i duschen och dra ner på lekis. Tur att alla barn är så söta och roliga så man blir på bra humör :)

Sen har jag bara chillat med Matte, vi beställde nå mat från köket och var feta. Vi får ju skylla på att de är alla <3 -ansdag :) hehe!


Resten av kvällen blir lugn, ska ladda inför jobb på konsum imorgon. 10-18, så lite sovmorgon får jag ju :) Vilket är välbehövligt!

Av Johanna Nyström - 14 februari 2011 20:59


Här har ni en bild på tatueringen jag gjorde igår. Dock måste jag fylla i den nedre, gamla för den är sjukt blek som ni kanske ser :) haha!


  

Av Johanna Nyström - 13 februari 2011 21:39


Helgen är över och den har gått alldeles för fort. Hade gärna kunnat ha en extra ledig dag. Sjukt tråkigt & tungt med måndag imorgon :(


Har varit en väldigt lugn men ändå rätt skön helg. Matte har haft feber hela helgen så jag har varit snäll och hållt han sällskap inne hela helgen typ. Bara tagit det lugnt, sett tusen filmer och chillat. 

Men i lördags for jag en snabbis till Luleå med mamma & pappa för att köpa hundmat men vi kommer hem med en ny tv också, men int ska man klaga, dom köpte en med 3D så nu blir det att kolla 3d filmer :) Kul som fan! 

Och idag har jag å Vicky varit och tatuerat oss hos Tob. Jag byggde ut den jag har på benet och blev sjukt nöjd :) 

Kan fota imorgon & lägga upp när jag tagit bort plastet och de int är klet överallt. 


Nåja, kanske dags att börja göra godnatt snart? Ska ju upp tidigt imorgon på praktik :( Känner mig rätt risig och dålig i kroppen nu, hoppas verkligen inte jag blir sjuk, måste vara frisk på tisdag för då ska jag jobba på Konsum. satta smittfebran!!

Av Johanna Nyström - 9 februari 2011 21:37


Kan man lugnt säga att de varit idag. Har inte hänt någonting av värde. 

Har solat med mamma, handlat, nött fb hela dagen i princip, haft Vickan och Micke på besök och sen lagat mat med Matte, sett nå avsnitt av 100 höjdare med killarna och ingenting mer, typ. 


Ska snart göra natt för imorgon blir det praktik igen om jag nu inte är dödssjuk. Har jag förresten sagt att jag hatar vintern & den här jävla kylan?????? Jo just ja, typ varje dag. 


Godnatt!

Av Johanna Nyström - 9 februari 2011 13:03


Är det verkligen idag, synd att det ska vara så förbannat kallt varje gång det är strålande sol. Har iallafall hunnit med att vara sola med mamma och sen varit på Konsum och sökt sommarjobb. Fast bara som varuplockare så nu får jag hålla tummarna att dom ska ha bara såna också, skulle vara sjukt skönt, då jobbar man bara 2-3 dagar i veckan och det räcker gott & väl för mig. Skulle inte klara av att jobba under helgerna, aldrig. 

Pengar är inte allt. jag vill ha lite fritid också, speciellt på sommaren då det finns så mycket mer att göra och som man vill se. 


Nu blir de duschen, sen riva lite tapeter och sen försöka hitta på något! :)


Av Johanna Nyström - 9 februari 2011 09:08


Funderar på att beställa hem någon eller alla dom här klänningarna? Ska jag eller ska jag inte? Hmmm...


Leopard Mesh Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COMMesh Tube Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM


Rihanna Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards