Johannanystrom

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Johanna Nyström - 6 februari 2011 13:47


Snabb & kort uppdatering:


Fredag: Jobbade hela dagen, fixade mig, drog till Matte och åt kebab med han & Pär. Tog oss nån lill cider & öl, for och grilla i lappberget, vilket var sjukt trevligt. Sen var i vännes med Micke när han fixa i bilen och sen for vi hem sova.


Lördag: Sov till tolv typ, åt nå mat och fot ut se. Bestämde oss ganska snabbt för att åka till Morjärv, GK´s jag, Matte, Micke & Dan. Och efter det blev det en snabbis till Luleå. Fynda mig några sminkborstar och ansiktsmasker och mat på MAX! :) Mums på det! :) Väl hemma igen blev det att vi tog oss nån lill cider och ragga runt. Och inatt har vi hållt Micke sällskap i vännes när han fixat i biln. Och vid halv tre snåret gick vi och la oss. 


Söndag: Vaknar upp i Vännes vid halv ett typ och nu sitter jag här vid datorn medans pojkarna är ute i garaget å mekar. Får se vad man hittar på resten av dagen :)



Bjuder på nå bilder från i fredags. 


                          

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards