Johannanystrom

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Johanna Nyström - 18 februari 2011 07:46


ÄNTLIGEN! Sjukt så jag längtat efter den här dagen, mer än vanligt. 


Försökte blogga hela dagen/kvällen igår men mitt internet är segast i världen och jag kommer inte in på en enda sida, bara Fb ibland. Och jag håller på bli tokig. Måste be pappa fixa de, kanske har nå virus eller nå? 


Igår umgicks jag iaf med Annika, sjukt kul och hon fick mig på bättre humör :) För igår var verkligen allt skit, åt helvete och jag var så sjukt less. 

Vi ragga kring bränna nå tag, surra sönder världen och hade de bra. 

Nu idag blir det först praktik från halv nio till tolv, sen kl tolv ska jag jobba som vikarie på lekis till kl fem och stänga. Mer pengar :) MUMS!


Nu ska jag snöra på mig nå kläder och äta en banan. Hejs!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards