Johannanystrom

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Johanna Nyström - 2 februari 2011 21:11


Blev jag idag när jag fick veta att jag ska jobba på riktigt imorgon, eller riktigt kanske man inte säger men som vikarie, tjäna mer pengar, få lön. Och blir mest troligt på fredag också. Så jag hoppas & håller tummarna :) Sjukt kul, bra och skönt med extra pengar. Det behövs verkligen! 


Så snart ska jag bädda ner mig och slå igen ögonen, är helt sinnessjukt trött. Hade jag varit ledig imorgon hade jag fan sovit tills på fredag morgon som det känns ut just nu. 


Bjuder på en bild på världens finaste <3

  



Godnatt!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards