Johannanystrom

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Johanna Nyström - 7 februari 2011 16:23



P!nk - F**kin´ Perfect

T.I - Castle Walls feat Christina Aguilera

Shinedown - Call me

Minnah Karlsson - I´m not ready to make nice

Tina Cousins - Forever

Flo Rida - R.O.O.T.S

The Lonely Island, Akon - I just had sex

Rihanna - California king bed

Sirius - Fuck up ft. Askim soul children

Adam Lambert - If i had you

Britney Spears - Hold it against me

The Script - For the first time

Av Johanna Nyström - 7 februari 2011 16:11


Måndag .............


Haft en bra och rolig helg men framförallt lugn helg. Det behövs ibland. 

Måndag idag och jag har varit hemma från praktiken, är lite "risig" i kroppen eller vad man ska kalla det. Så jag tog mig en lång sovmorgon och blev väckt av Matte när han kom hem på lunch. Sen har jag varit jätte snäll och städat hela lghn hans :) Är faktiskt lite stolt över mig själv. hihi. 


Nu är jag iallfall hemma och har precis kommit ut från en lååång och skön dusch. Vettefan vad jag skulle ha hittat på nu?


Kanske fara vara med min gumma? :)


    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards