Johannanystrom

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Johanna Nyström - 4 februari 2011 16:05


Äntligen har jag helg, som jag längtat och väntat på den här dagen. 

Var tänkt att jag skulle sluta jobba klockan två idag men hon som skulle stänga var sjuk så har fått vara kvar till sist istället och stänga. Men det gick bra iallafall, får försöka tänka mer pengar ;)

Men nu har jag slutat och har precis sminkat mig och Ida håller på locka mitt hår. 


Var tänkt att vi skulle på hotellet idag på afterwork men det var fullbokat så vi får se vad vi istället hittar på. Lagar nå go mat eller far och grillar. 

Skulle dessutom vara sjukt gott med en eller två cider. Hmmm....

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards