Johannanystrom

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Johanna Nyström - 15 februari 2011 22:26

Helt slut ... Mina ben & fötter värker, kroppen & huvudet hänger inte riktigt med. jag känner mig nästan död. Tänk att man kan bli så trött efter en dag med jobb? Måste nog vara när det är längesen sist och man inte är van? ;P haha! Så snart ska jag lägga mig under täcket och sova så man orkar imorgon. Fan så skönt det ska bli men mindre skönt imorgon när alarmet ringer 06.45 :( Ge mig helg, NUUUUU!!!Godnatt!

Av Johanna Nyström - 15 februari 2011 09:43


Ny äten, snusen inlagd, arbetskläderna är på och jag är redo. 


  

haha, fan vad snygg alltså ;)

Av Johanna Nyström - 15 februari 2011 08:13


Alltså nu får de fan ta och bli varmare tider tycker jag. Jag är grymt less på att alltid hålla på frysa ihjäl och vara förkyld konstant. Det är ju sinnes, int fan brukar de vara såhär kallt under vintrarna? Inte såhär länge iaf? Snart orkar jag int ens gnälla nå mer, är less på att gnälla uti skit kylan här. FAN!


Nu sitter jag iallafall och laddar inför jobb. Känns ut roligt, kul med lite mer extra pengar :) Det behövs verkligen för nu ska golfen säljas och jag måste spara ihop så mkt som möjligt så jag har råd köpa en ny bil. För goffen får jag ju inte så mycket och jag måste ha en bil så snabbt som möjligt. Kommer känna mig handikappad annars. Alla dessa bilproblem, ojoj! Nää nu ska jag göra mig klar och sen dra ner på kobi. 



fan så jag är sugen på en fet å go semla. 


  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards