Johannanystrom

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Johanna Nyström - 3 februari 2011 16:44


Tills helg <3


Hur jag längtar! Behöver verkligen lite ledigt nu, känner mig trött, sliten och yr av allt. Idag har jag i allafall jobbat hela dagen som vikarie och blir samma imorgon. Men inte klagar jag, får ju extra pengar så :) + att dom ringde från konsum idag och fråga om jag kunde komma jobba 1-2 mars, vilket man självklart tacka JA till. Gud så rik jag kommer bli den här månaden och nästa :) Pengar från AF och för extra jobb från både lekis och konsum. Woho! Det känns ut bra, förbannat bra. Pengar kan man aldrig ha för mycket av och det känns ut bra att jag får jobba extra på två olika ställen lite då & då. 


Nu ligger jag iaf hemma och chillar i sängen. Min rygg och mina ben är helt slut, måste vila just sen får jag se vad man hittar på? Ska försöka ta mig ork att fålla upp nå gardiner till Matte så jag slipper tänka uti de nå mer. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards