Johannanystrom

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Nyström - 23 februari 2011 11:17


Ska på ett litet tag klä på mig och hoppa in i bilen och börja åka mot Luleå med mina päron. Jag oroar mig ganska så mycket inför hur bilfärden kommer gå, när jag sitter still gör det förjävla ont i mina ben och sen när jag ska ställa mig för att gå - ännu värre. Försöker hela tiden röra mig så mycket jag kan men nu ska jag sitta still i en bil i ca 1,5h. Hmmm... 

Kommer nog sluta med att mamma & pappa får bära mig genom hela Luleå. haha! Men nu ska jag iaf hålla tummarna & fötterna att jag hittar något snyggt att slösa pengar på :)

Av Johanna Nyström - 23 februari 2011 08:51


Trots träningsvärken från H & min stela ankgång så är jag på toppen humör idag. Livet känns ut underbart och jag är lycklig :)

Så jag tycker vi börjar dagen med en sjukt bra låt ....


Av Johanna Nyström - 22 februari 2011 22:08


Alltid lika svårt komma på någon bra rubrik . . .


Vad har hänt ikväll då? Jag & Matte har varit till Vännes och hälsat på en sväng och han har fixat lite i bilen. Medans nötte jag blocket lite och hittade 2 olika bilar jag skulle kunna tänka mig. Synd att jag inte har alla pengar nu för dom lär ju hinna försvinna innan nästa månad :( 

Får hoppas att det kommer ut nå mer sen då, men eftersom jag har ganska så för höga krav så är det rätt svårt, måste nog dra ner på dom och nöja mig med vad som finns. Sen fick jag även två presenter av Madde som hon hade köpt i Irak, ett super snyggt armband och en sjal eller vad de nu heter, sånt man lindar runt halsen iaf :) Vad mer har vi gjort? Jo, hjälpt David och Anton med att bogsera en bil och sen tagit nå varv. 


Snart ska jag göra natt för imorgon tänkte jag följa med mamma och pappa till Luleå en sväng, kanske man hittar sig nå snyggt att köpa? :)

Av Johanna Nyström - 22 februari 2011 15:57


Har varit och sola med mamma tidigare idag och det var då verkligen bra och skönt på alla sätt, speciellt när jag har så ont, det fick det att bli lite bättre så nu går jag inte som en gungande pingvin längre iaf =) haha! 

Sen har jag bara tagit det extremt lugnt, fått lite helkropps massage av mamma och hämtat + betalat mina 2 stockar med snus. Sjukt bra & billigt. Tjänar verkligen på att beställa genom internet, en dosa kostar 19,90kr istället för butik 34kr så en hel stock blir de bara 199kr för :) Fast egentligen kanske det börjar vara dax att sluta? Men tror det får vänta ett bra tag till iaf ;P 


För tillfället har jag lagt mig i Idas rum å säng och lånat hennes dator eftersom mitt internet är cp och man kommer knappt in på det, det tar ca 10 minuter innan det laddat klart en sida så lika bra att jag ger fan i datorn för annars kommer jag bara få utbrott och slå sönder den eller kasta den i väggen. Nu blir det extrem ligga just tills man får nå erbjudande att göra :)

Av Johanna Nyström - 22 februari 2011 15:00



Bild på mig & Tigro + ny hårfärgen :)


    

Av Johanna Nyström - 22 februari 2011 09:45


Vilken jävla träningsvärk jag har. Fyfan säger jag bara. Kan typ inte röra mig och ont förbannat gör de, men då vet jag ju att det tagit :) 

Kände redan igår när vi spela att jag fick sjukt ont i benen och på kvällen vart de ännu värre och på morgon värst. Men det är inte så konstigt eftersom vi spela match och sprang konstant i 1,5 timme. haha! 

Men kul var det :) 


Idag är jag hemma från praktiken, har för ont och är hes och ont i halsen. Lika bra så det inte blir värre. Är så mycket basiller och min kropp är inte van ännu. För jag vägrar bli sjuk igen. Så snart ska jag snöra i min nå frukost sen har mamma lovat massera min kropp för att de är så synd om mig :) haha

Av Johanna Nyström - 21 februari 2011 15:51


Fan så härligt och skönt att vara ny frissad i håret. Är sjukt längesen sist. Det känns ut så fräscht och typ .... nytt. Så nu är man iaf rödhårig igen och jag vart super nöjd, lite ovant är det speciellt när det är en så pass "lysande" röd färg och där jag haft min blonda slinga och utväxt är det nästan rosa ser det ut som. haha! Fick iaf en gratis toppning och en flaska med mig hem så jag kan färga när det börjar fara ur färg så det var ju sjukt snällt :) 


Nu sitter jag hemma och har precis stress ätit för typ nu kommer Lina och plockar upp mig så ska vi spela match mot små tjejerna :) KUL!!

Av Johanna Nyström - 20 februari 2011 22:41


Vilken skit jävla kväll det varit, upp & ner, ner & upp. Mitt humör har inte alls varit på topp och jag var tidigare när jag och pappa rök ihop väldigt nära på att ta mina saker och köra långt åt helvete, bort härifrån men som tur var stängde jag bara in mig på rummet och slog på en film. 

Jag är sjukt less på att bo hemma, speciellt när man tidigare bott borta i över 2 år och sen måste flytta hem igen, det är tungt. Varje dag är en plåga. + att jag och pappa är alldeles för lika på alla sätt & vis vilket inte gör saken bättre, inte när vi är sur iaf. Men men... 


Imorgon är en ny dag och jag hoppas jag vaknar upp med ett glatt humör. + att det blir en liten förändring imorgon, ska till frissan och färga håret, rött. Som jag längtat och saknat mitt röda hår. Sen vid halv fem har Lina dragit ihop ett lill gäng av oss gamla baskettjejer så ska vi spela "låtsas" match mot barnen hon tränar i basket. Sjukt kul ska det bli =) 


Nää, nu ska jag börja göra natt så man orkar upp. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards