Johannanystrom

Alla inlägg den 23 november 2011

:(

Av Johanna Nyström - 23 november 2011 20:55


Nu är kläderna fixade och bestämda efter lite hjälp av mamma, farmor och mormors syster. 

Kommer bli en jobbig dag imorgon och jag kommer gråta floder. Det är redan tungt och klumpen i magen blir bara värre. Begravningar är det värsta jag vet, så sorgliga men ändå så fina. 


Älskar dig mormor, nu & föralltid. Du finns alltid i mina tankar & i mitt hjärta <3


   









Tycker vi valde en bra dikt, fin & passande


Av Johanna Nyström - 23 november 2011 18:43


Skulle egentligen börja jobba halv tolv idag men blev utringd mycket tidigare, halv åtta imorse. 

Gissa om jag vart glad? Massa fler extra timmar! :) Plus att jag fick mera jobb på fredag och till veckan på måndag. Ska bli härligt få december lönen men först lönen som rullar in på kontot på fredag! :)

Efter jobbet for jag och Matte och träna, sjukt skönt. Man känner sig alltid så duktig efteråt. 


Och just nu sitter jag i G-byn och väntar på att mamma ska sluta jobba så ska hon hjälpa mig välja kläder till begravningen som är imorgon :( Usch så tungt. Har redan ont i magen.

Och senare ikväll när jag kommer hem ska jag ladda ner nyaste avsnittet av SoA och se :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards