Johannanystrom

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Johanna Nyström - 22 november 2011 21:38


Jag är helt slut, färdig. Jobbat till 17.10 sen var jag grymt duktig och pallra mig till gymmet med Matte och Jp. Är alldeles för längesen man var där sist. I vintras nån gång. Tränade ben och lite mage. Fyfan så slut jag är i magen, hoppas jag tar mig upp ur sängen imorgon för fick mera jobb och på fredag också :)

Det gillas! :)


Nu blir det ryggläge i soffan tills det är dags göra natt. 

Av Johanna Nyström - 22 november 2011 10:46


Har precis gjort mig klar och ska snart gasa inåt Bränna, Lekis för lite jobb 11.30-16 el 17.00 :)

Vi får hoppas på det sista så det blir lite mer money. 


Annars sitter jag och nöter blocket varenda sekund jag har tid. Uppdaterar men blir lika besviken varje gång, Ingen bil. Får hoppas det kommer ut någon bra & fin medans jag jobbar som ingen annan hinner köpa. Sen efter jobbet måste jag fortsätta packa. Tog ner nå hyllor igår men har ännu mycket kvar att göra. Måste även försöka hinna på återvinningen och köra bort lite saker vi rensat ut + lite saker som vi är tvugna välja bort eftersom det inte kommer rymmas i den nya lägenheten. 

Och ett besök till G-byn ska jag försöka klämma in så man får träffa en del av släkten som kommit igår och kommer idag nu när det är begravning på torsdag :( Fan så tungt. Önskar allt var som vanligt och man slapp allt de här jobbiga. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards