Johannanystrom

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Johanna Nyström - 17 november 2011 09:28


Till begravningen :(



Har sovit riktigt skit inatt. Har vaknat flera gånger och kollat på klockan, sen har jag haft svårt att somna om. Har drömt konstiga drömmar och varit allmänt cp inatt. 

Känner mig helt slut just nu och ingen ork. Jag håller dessutom på att fundera sönder mig och det känns som att jag har hur mycket som helst att få ur mig. 

Det har blivit mycket klagande på senaste tiden här i bloggen men de kan inte hjälpas. 

Jag mår inte bra och känner mig sjukt deprimerad vissa stunder och ledsen. 

Oroar mig sjukt mycket inför nästa vecka - torsdag, för att jag vet hur jobbigt det kommer bli. 

Sen att allt annat också skiter sig gör ju inte saken bättre. 

Blir så irriterad att vi inte har någonstans att flytta just nu som det ser ut när vi satan väntat i 3 månader och stått FÖRST i kö så länge och någon annan får lghn istället. Det är sjukt orättvist. 

Hade det varit tvärtom hade jag nog inte haft hjärta att göra så, hade nog väntat på att en till skulle bli ledig och låtit dom som väntat längre fått den. För det hade varit rättvist gjort. Men men, världen vi lever i har tydligen inga gräner och är då fan inte rättvis. Att ökxbostäder även fått "titeln" med mest nöjda hyreskunder fattar jag då absolut inte för dom håller då inte ett skit dom lovar. 

Nå skit samma ska inte gnälla uti de där nå mer nu ska istället hoppas att det fixar sig tillslut ändå. 

Att ett mirakel sker! 


Nu ska jag iallafall fixa mig och göra mig klar för 2,5h´s jobb. Sen blir det att fortsätta packa det sista som går att packa. Måste också och se uti nå kläder till begravningen. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards