Johannanystrom

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Johanna Nyström - 18 november 2011 12:32


Sitter och ser på gamla bilder då jag lärde känna Matte. Precis när vi träffades och lärde känna varandra.

Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser bilderna och pirrig i magen. Vilken härlig känsla :)

Kommer ihåg precis allt och hur jag kände just vid dom tillfällerna. Jag är världens lyckligaste och så glad att jag träffa han. Han är min ögonsten, min skatt, mitt ljus, mitt allt.  



Julen 2009, första gången vi sågs, pratade med varandra. 

 

Av Johanna Nyström - 18 november 2011 10:10


Igår kväll kom snön och på morgon när jag steg upp lega den ännu kvar på marken så vi får hoppas den är här för att stanna. Gud så härligt :) 


Hade förresten en jätte bra dag igår, efter att jag hade jobbat klart for jag med Vicky & Malin på B-valls och fika, surra ikapp allt det senaste och var sjukt roligt att träffa Malin för det var alldeles för längesen sist. Efter att vi suttit där for vi till Malin och surra vidare och lekte med söta Love. 

Sen blev jag bjuden på middag hos Annika och Nils, kycklinggryta och ris vilket var helt sjukt gott. 

Hann även med en sväng till morfar igår som fyllde år. Kändes ut konstigt för det var inte som tidigare år, mormor var inte där :( Det var tomt. och senare på kvällen blev det att spela bingolotto hos A & N innan jag gasade till Töre och hämtade hem min fina karl :) 


Fredag idag och det känns ut tråkigt. Tycker ju inte alls om helgerna nu förtiden. Det händer nästan mer under veckorna och man har mer att göra. Har inga planer för kvällen men nu idag tänkte jag snart hoppa i duschen och sen fortsätta packa. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards