Johannanystrom

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Johanna Nyström - 6 november 2011 23:27


Varit hos morfar tidigare idag och bakat, chokladmuffins. Sen blev det middag hemma i G-byn, älgköttfärsbiffar, potatisgratäng, sås och sallad. Sjukt gott. Efter det har jag äntligen tagit mig ut för första gången på en vecka typ och umgåtts med Annika. Vi har spelat bingo hemma i G med min familj och sen har vi hunnit vara till Nybyn och pysslat om deras hästar, borstat osv. Sjukt avslappnande och trevligt :) Sen hängt hos A dit även Helena och Daniella kom förbi. Och för nå tag sen har jag och Matte tagit en lång promenad. 


         

Av Johanna Nyström - 6 november 2011 18:41


Efter alla dessa år så börjar man ju undra... Förstår inte vars hjärtat och samvetet är hos vissa?

Förstår verkligen inte, eller så är det bara jag som är för korkad och snäll som hade brytt mig så ini helvete och funnits där, iallafall skickat ett värmande meddelande och visat medlidande hade det varit tvärtom. Det gör ont ibland att inse hur endel är och hur kalla dom kan vara men just nu lägger jag undan det, har varken tid eller lust att ägna energi åt såna människor nå mer. Jag har det nog jobbigt just nu.


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards