Johannanystrom

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Johanna Nyström - 7 november 2011 20:19


Massor med härligheter hos http://www.gossips.se/ där jag är med och tävlar om.


- Ett par Uggs i strl 38
- Massvis med smink från makeupstore
- Ett presentkort på HM värde 800 :-
- 2 styck, Victoria Secret body splash
- RayBan Aviators


för ca 6000kr


eller ....


- Klackskor från Jeffrey Campbell i strl 38
- Klocka från Jetset
- Örhängen i äkta silver
- Spotify premium i 12 månader
-  4 biobiljetter


för ca 5800kr



Gå in på http://www.gossips.se/ för att läsa mer om tävlingen =)

Av Johanna Nyström - 7 november 2011 16:41


Har kommit hem för en liten stund sen. Jag, Annika & Helena har varit i gve hela dagen och shoppat. 

Meningen var att vi bara skulle på DollarStore men efter att vi hade varit där 1,5h cirka for vi på massa andra affärer också. Fick mycket nödvändiga saker för pengarna, allt jag köpt har gått på under 600kr och det fick jag sjukt mycket för :) Nu ska jag ligga gärnet för är helt slut av att ha kört hela dagen. 

Sen har jag hittat mig en bil jag funderar på att köpa så vi får se om vi måste till gve hållet ikväll igen :( 

Känns ut tungt men de är nog fan tyngre & jobbigare köra med bilen jag kör just nu när den inte har någon back som fungerar så kanske är värt fara köpa den? Ska höra med Matte när han slutar jobba hur vi ska. 


Godnatt!!

Av Johanna Nyström - 7 november 2011 16:39


Har massa bilder som jag ännu inte har haft lagt upp nånstans så är väl på tiden nu antar jag!?


                                   

Av Johanna Nyström - 7 november 2011 07:58


Annika kom förbi till mig i Fredags och med sig hade hon världens finaste bukett med blommor, chokladhjärtan och ett så fint kort med helt sjukt varma och snälla ord. Jag blev så glad att jag började gråta. Tänk att jag har turen att ha en vän som henne <3 Det var precis vad jag behövde få höra. Det värmde verkligen i hjärtat!


   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards