Johannanystrom

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Johanna Nyström - 21 november 2011 22:13


Har kommit hem från kalix nyss, varit med Matte & David och sett på en bil åt mig men den var inget att ha. Håller på bli tokig. är helt utan bil nu eftersom de är sommardäck på M´s bil jag brukar köra och man glider av vägen med den plus att han ska sälja den nu så måste få mig en bil NU! 

Känner lite smått panik. Är ju konstigt att när man väl hade en bil så kom det ut flera varje dag men nu när man inte har någon bil kommer det inte ut nån alls förutom nå risihögar. Sjukt irriterande. 

Skulle aldrig ha sålt min pärla. Skit samma att den var stor, den gick ju bra och var fin. Å det bästa, billig att köra + äga. Snart får jag väl ta ett jävla flyg och fara neråt Sverige för att köpa en bil för där kommer det ut säkert 10stycken varje dag. 


Nåja, får vänta ett tag till och se annars i värsta fall får jag väl köpa mig en ny jävla kombi......

Av Johanna Nyström - 21 november 2011 17:18


Måndag igen och fyfan så SKÖNT! 


Är så jävla less helgerna så det finns inte. Antingen har man inget att göra, inget som nån annan vill iaf eller så ligger man hemma själv och bara glor. Precis vad jag gjort ihelgen på fredag & lördag, legat hemma själv och glott på datorn och tvn. Eller var ut typ 1,5h i lördags och såg med Matte och David.

Men igår blev det en inpuls resa till happis med M. Såg på en bil som jag inte köpte, shoppa en ny vinterjacka till ett sjukt bra pris. Var nå spec erbjudande igår så var tvungen passa på. Den kosta egentligen 1800kr men igår 1290kr så det var ju nästan ett klipp :) Sen hitta vi nå små saker på ikea.


När vi kom hem igen spelade jag Bingo här hemma och senare kom Ida & David hit och vi såg Paranormal Activity 2, fyfan vad rädd jag var. Haha!

Och måndag idag, blev utringd på jobb 11.30-16.00 vilket var sjukt bra :)

Fick mig även jobb imorgon också 11.30 - 16 eller 17.00 :) 


Så nu ska jag extrem ligga en lill stund och sen skruva ner nå hyllor osv så det mesta är gjort bort.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards