Johannanystrom

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Johanna Nyström - 16 november 2011 22:30


Har varit i G-byn och ätit lite tårta sen hängt med Annika och Nils hela kvällen. 

Nu sitter jag hemma själv här i lägenheten och saknar min fina. Är så tomt & ensamt, tyst speciellt.

Har ju ingen att mysa eller svammla med, ingen att gå till sängs med eller pussa godnatt på. 

Hatar att sova själv och inatt hade jag verkligen behövt M här :( Känner mig så less och besviken på allt, det här livet och skit samhället vi lever i. FAN också! Får verkligen hoppas & hålla tummarna att dom hinner hem imorgon så jag slipper sova själv en natt till. 


Nu blir det att se tv nå tag innan jag kryper ner i sängen. Jobb imorgon 11.30-14.00 .

Av Johanna Nyström - 16 november 2011 14:43


Så allt bara tjorvar! Tror inte man kan bli mer less än vad jag är nu. Fyfan. 

Man blir ju helt jävla snurrig av allt och blir bara mer och mer sur och irriterad. 

Ska aldrig någonsin mer lita på att man står först i någon jävla kö på lägenhet när allt bara är ren bullshit egentligen. Dom har ett kö system här i Ökx men följer det absolut inte och tjorvar så ini helvete med alla fram & tillbaka så ingen fattar nå. OJOJ! 

Måste göra nå nu så jag lugnar ner mig innan jag far och slår ner någon snart. 


Av Johanna Nyström - 16 november 2011 12:12


Idag är det mycket som händer. 


Är bjuden till Ellen på tårta eftersom hon fyllt år så ska snart börja rulla dit med Helena. 

Sen så fyller min pappa år idag så blir mer kalas senare i G-byn. Måste hinna fixa present och till morfar också eftersom han fyller år imorgon. Sen kommer det senaste avsnittet av SoA ut idag så det måste jag ju se efter en veckas väntande nu :) Och måste även försöka hinna på ica eller konsum och hämta mer kartonger och fortsätta packa. Sen ska jag hinna mysa med Matte också för ikväll far han och jp kör lastbil och kommer inte hem förren imorgon eller övermorgon(?) Tråkigt som fan att sova själv. 

Ska även försöka hinna med att diska och dammsuga. Tror det var allt. 

Känner mig lite stressad så hoppas jag orkar och hinner med allt idag. 


Att packa känns egentligen ut helt konstigt eftersom vi inte ens har någonstans att bo när vi snart ska vara ute ur den här lägenheten men vi måste ju packa så.

Hoppas det löser sig snarast så man slipper fundera hur man ska lösa allt. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards