Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Nyström - 3 oktober 2011 18:54


Finaste finaste mormor. Jag tänker på dig, ber för dig och hoppas hoppas hoppas på det bästa. Med all min kärlek som jag har inom mig så sänder jag den till dig. Det finns inget jag kan göra, ingen kan egentligen göra nå annat än att hoppas. Försvinn inte, inte än. Du är stark och väldigt envis, hoppas du använder dom egenskaperna nu och kämpar.

Jag vet att du kan.


Jag orkar seriöst inte att något mer tråkigt och jobbigt ska hända.

Det får inte. 

Av Johanna Nyström - 3 oktober 2011 10:10


Är jag lite mer levande än igår. 

Fyfan vilken bakfylla jag hade. Jag ville seriöst dö. Vaknade på morgonen med en förjävla sprängande huvudvärk och fick spy som en gris. La mig och sov några timmar igen och mådde bättre. For på Vippa med Daniella och åt vid 3-snåret vilket jag inte skulle ha gjort. Började må skit igen och lega i soffan och sov till typ åtta på kvällen då jag var tvungen fara till G-byn och hämta massa saker mot bakfylla. Just efter tio gick jag och sov och har sovit till nyss. Att jag mådde så extremt dåligt beror nog på att jag blev jätte förkyld igår samtidigt. Ingen bra komb. 


Men lördags kvällen var rolig och bra. Vi började dricka hemma hos mig massa tjejer och tog sedan taxi in till Bränna till Malin och sen for jag ut och ragga på Bränna med Matte å allt annat folk. 


Idag är jag ledig, eller hela veckan än så länge beror väl på om nån ringer ut mig på jobb. Man vet aldrig. Så tänkte städa upp här hemma lite, ser förjävligt ut. 

Av Johanna Nyström - 2 oktober 2011 20:22


Så jävla dålig jag är... Jag ska aldrig mer dricka. Vi hörs när jag är levande igen.

Av Johanna Nyström - 1 oktober 2011 15:59


Då firar vi marknaden med en cider! SKÅL alla idioter!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards