Johannanystrom

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Johanna Nyström - 11 oktober 2011 20:38


Känns som att dagarna går ovanligt sakta nu. Känns som att det är onsdag idag och torsdag imorgon fast det egentligen bara är tisdag. 


Har inte gjort något speciellt idag/ikväll. Plockat till lite hemma men disken står ännu på samma ställe, orörd. Får ta tag i det imorgon är för trött just nu. Har iallafall hunnit vara handla idag och laga tacogratäng med Matte, vilket var sjukt gott. Sen har jag varit hos Ida och david och surrat med henne och Marie. Sjukt trevligt! :) Och nu sitter jag i G-byn, har precis slagit in mattes presenter så ska snart börja rulla hemåt igen och snöra mig i soffan. Blev helt död mitteallt. Tror det blir en tidig kväll. 

Av Johanna Nyström - 11 oktober 2011 10:47


Gårdagen var riktigt bra. Dagen började med att jag och Annika for till Luleå och shoppade lite. Eller jag köpte bara presenter till Matte nu när han snart fyller år. Inget till mig, råkade ju klicka hem två par skor i söndags så om jag har tur kanske dom hinner komma idag? :) Sen när vi kom hem hann jag bara slå mig ner i soffan en snabbis innan jag och Matte for till Skellefteå och hämtade en bil. Fullt upp hela dagen var det och shit så trött jag var när vi kom hem. 


Har tagit mig en liten sovmorgon idag, vaknat vid halv elva vilket behövdes. Idag tänkte jag försöka ta tag i lägenheten, städa, diska och tvätta. 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards