Johannanystrom

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 18:21



Råkade kika in på nelly.com och beställa två par sjukt snygga skor. 

Fan jag kunde inte hålla mig!


Zipit SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMDalia SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 17:39


Med min söta vän Annika. Gröt är våran grej! ;)

 

Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 16:15


Gissa vad? Jag har köpt en bingolott. Sjukt men sant

Så klockan 19.00 ikväll slår jag, Annika och Daniella oss ner i soffan och satsar på stor vinsten. Pensionärs-varing? JA! haha!


Nä men det blir kul, en timmes spelande utan någon reklam så det blir nog grrreeat! 


Har hunnit med lite av varje idag, varit till morfar och hälsat på, ja morfar. Inget mormor eftersom hon nu mera bor på tallviksgården :( Sjukt tråkigt och hemskt men hon har det bra där. Han bjöd mig på frukost iallafall och sen for vi till akuten och hälsade på henne nu när hon fått komma hem från sjukhuset. Finaste mormor. Sen har jag varit hos Annika och surrat sönder världen, svammlat, fotat några fina kort på Lilly åt dom och nu sitter jag i G-byn igen och väntar på mat. 

Tacos blir det :) Gott som tusan!

Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 14:49


Sitter hos Annika och har det bra med henne och Lilly =)

A håller på koka gröt till oss. Gött!


 

Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 13:10


Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 10:12


Har inte hänt nå av värde alls den här helgen. 


Fredag legade jag hemma till klockan halv nio typ, då kom Dan, Camilla och hennes kusin och hämtade upp mig och vi for till lappberget och grilla en korv. 


Lördag var det tänkt att vi skulle till Luleå och se hockey, biljetter å allt var kirrat men en timme innan vi skulle börja åka blev Matte sjuk och orkade inte så vi lega bara hemma hela kvällen och såg film osv. 


Söndag idag och morgonen började ju fint. Eller så int. Fick skrapa bilrutorna och mina händer höll på frysa bort. fyfan! Sitter i G-byn nu och tänkte hälsa på men ingen är ju hemma. Tänkte snigga mig en kaffe kopp men det gick ju inget vidare. 


Förresten så hatar jag helgerna. Veckorna är fan mycket bättre har jag kommit fram till .....

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards