Johannanystrom

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2011 20:43


Så sjukt ensamt och tomt här i lägenheten. Ligger här själv i soffan och ser och gruvar mig inför natten. Jag hatar att sova själv. 


Matte är långt bort i Finland och kör lastbil med Jp och kommer inte hem förren imorgon. Sjukt tråkigt. Speciellt när jag inte hunnit träffa han idag men mest tråkigt för att jag måste sova själv i den här stor lägenheten. Och att jag är sjukt mörkrädd och inbillar mig saker gör ju inte saken bättre :( Nää, nog lär det vara tänt i varje rum inatt. haha! Nåja, nog vettja det går bra, får vi hoppas iaf!


Har bäddat ner mig i soffan nu och myser med mig själv. Har köpt chips så jag har nå att göra och tänkte väl ladda ner någon film eller se om de är nå bra på tvn innan jag lägger mig. 


Fredag imorgon. Det tycker vi inte om!

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2011 14:52


Har precis kommit hem från Luleå. Varit och hållt Vicky sällskap med Lina när hon tatuera sig. Sjukt snygg blev den och helt sjukt så sugen man själv blev! Ojoj! Måste spara ihop nå pengar nu och boka en tid. 


 


Nu vila en stund innan jag tar tag i mat problemet. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards