Johannanystrom

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Johanna Nyström - 10 oktober 2011 07:25


Har precis stigit upp från sängen och är sjukt trött. Ska göra mig klar och sedan börja gasa mot Luleå med Annika :) 


Bingon igår gick inget vidare men kul var det. Jag, Daniella, AnnikaL & AnnikaJ satt där som fyra pensionärer på hel spänn och spela. haha! Vilken syn, var så roligt och sjukt att vi satt och skratta oss igenom bingo-timmen. Sen vid halv nio kom Matte på att han skulle till skellefteå och hämta en bil så vi hyrde bilsläpet och började rulla. Det spöregna och jag var livrädd, sjukt dåligt väder var det och med ett stort släp bakom och min enda tanke var att, hur fan ska det gå när de är en bil på det? I det här vädret? Men tur i oturen så kom han på i smedsbykorsningen att han hade glömt däcken som vi var tvugna ha med så vi var tvungen åka hem igen. Kanske lika bra det. Då slapp man komma hem fyra inatt också :)


Nää nu göra sig klar och sedan gasa vidare. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards