Johannanystrom

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2011 22:09


Sitter i Vännes och glor på datorn just nu. M mekar för fulla muggar. Jag springer omkring lite överallt, kors & tvärs, fram & tillbaka.


Blir en lugn kväll ikväll. Kanske se en film när vi kommer hem ifall det inte blir för sent.


Men imorgon har vi fullt upp från de att vi slår upp ögonen tills vi ska sova. Vilket jag tycker om! Älska när det händer saker och man knappt hinner med allt :) 


Tror förresten på helt seriöst att jag har någon slags damp, eller jag måste ha det. Lite iallafall. 

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2011 13:17


<3


 

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2011 12:11


Fredag!


Egentligen borde jag väl hurra som de flesta över att det är fredag men nej! Jag har slutat tycka om helgerna. Dom är bara jobbiga och jaaa, inte speciella nå mer. Tycker om veckorna tusen gånger mer. 

Kan nog också bero på att jag på senaste tid nästan alltid legat hemma själv en fredagkväll och mått skit över det. Känt att jag inte har någon att vara med, känt mig ensam och haft sjukt tråkigt. Jag vet inte. 

Men jag är inte glad och överlycklig för att det nu är helg. 

Ibland kan det väl vara kul och kännas bättre, typ ifall man planerat in något kul som man längtar till. 


Natten har gått hyffsat bra, har vaknat några gånger och knappt kunnat somna om men det har gått bra iallafall. Matte har inte ännu kommit hem utan jobbar ännu så hoppas det inte blir allt för sent ikväll så man hinner se han nå :)

Har inga planer för dagen eller kvällen. Får ta de som det kommer så slipper man bli allt för besviken. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards