Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Nyström - 23 oktober 2011 20:51


Söndag, ja ni vet redan vad jag tycker om söndagar. 


Har inte gjort något speciellt idag, Daniella och jag beställde hem pizza och åt, lega i soffan hos oss och bara tog det lugnt. Sen ikväll har jag och Annika spelat bingolotto, sjukt kul :) Vann dock inget men var sjukt nära. Och nu ligger jag hemma och nöter soffa. 


Helgen annars har varit lugn och skön. Igår var jag och såg hockey i ishallen med Annika och på kvällen körde jag in bilen i garaget i G-byn och städa ur den osv. Sen blev det chill hemma med Matte innan det var läggdax. 


Måndag imorgon, blir kanske jobb, får veta det imorgon isf. Hade varit skönt med lite mer jobb eftersom jag knappt jobbat nå den här månaden. 

Av Johanna Nyström - 22 oktober 2011 13:57


Har lagt upp bilen min på blocket för en stund sen. Shit vilken ångest jag har inom mig. Vill sälja den men ändå ha kvar den. Tycker om den är den är och går riktigt bra men den är så stor. Jag behöver inte en så stor bil. 

Vill ha en mindre men ändå har jag så sjukt mycket ångest. Och jag vet att jag kommer ångra mig när jag ska sälja den. Men tror det mest beror på att jag vet att jag inte har någon egen bil då utan måste försöka hitta en ny och tjorva på. Men som tur är får jag låna Mattes tills jag hittar en jag vill ha så de är ju bra.


Men min lilla pärla, nog kommer jag sakna hon, om nu någon vill köpa den :) haha!


http://www.blocket.se/overkalix/Mercedes_220te_36798366.htm?ca=1_13&w=0

   

Av Johanna Nyström - 22 oktober 2011 11:29


Lördag idag. Grått & trist väder ute. Kul. Lite sol hade väl inte skadat?

Vi får hoppas att det klarnar upp. 


Igår hände inte allt för mycket. Jag & Matte var lite över allt. Vännes, sen stråkan och såg när David & Tobbe skruva sen körde jag åt grabbarna medans dom små drack. När vi kom hem mös vi oss ner i soffan och drack ett vinglas innan vi bädda ner oss i sängen. 


Vad som händer idag är den stora frågan. Noll inplanerat men har flera olika saker som jag är sugen göra ikväll. Så vi får se om nått utav det blir av. 

Nu ska jag gå och försöka väcka Matte för tredje gången. haha!

Av Johanna Nyström - 21 oktober 2011 15:27



Såna här dagar då man absolut inte har något att göra och fryser så saknar jag att ha ett badkar. Tur att vi har ett i ny lägenheten vi snart fr flytta in i :) 


 

Av Johanna Nyström - 21 oktober 2011 11:04


Då var helgen här. Och vad som händer under den har jag ingen som helst aning om. Har ju börjat ta helgerna som dom kommer. Inget inplanerat så slipper man bli besviken sen. Det blir bäst så!


Dock har jag varit sjukt sugen på nå spökmission länge nu. 

Vill vara rädd, orolig och på spänn. Älskar sånt fast jag ändå hatar det för de slutar alltid med att jag nästan gråter efter mamma och skriker. haha


Här är två filmer från förra året då vi var till ett spökhus :)

Var sjukt rädd!




Av Johanna Nyström - 20 oktober 2011 21:36


Tatuering + tid är bokat & klart. Eller mest troligt på tisdag till veckan blir det. Fan så kul =) Gissa om jag längtar? Är alldeles för längesen jag klottrat nå på min kropp. I våras är sist, tror jag?



Har förresten haft en sjukt trevlig kväll med Annika, surrat, svammlat och haft de gött! Hemma nu och tänkte ladda ner någon film att se. 

Fredag imorgon, mmmmm.....


Av Johanna Nyström - 20 oktober 2011 17:06


Gick superb att jobba. Två timmar är ju ingenting så man hinner knappt börja så ska man sluta igen. 


Sitter hemma nu och funderar på vad man skull ha hittat på?

Fick ett enormt sug efter att tatuera mig så håller på ta tag i saken nu men det hinns inte den här veckan iallafall :( Isf nästa. Hoppas det iaf! =)

Ska nu först göra en liten som betyder mycket för mig, eller tre olika ord som gör det. Sen blir det att ta tag i armen. Har äntligen bestämt mig för att göra en helarm och då skiter jag i vad alla tycker och tänker. Jag ska ha en hel arm för det är sjukt snyggt och jag vet precis vad jag vill ha :)

Kommer bli kanoners. 


Nää, kanske man skull styra upp nå att göra? Men fantasin är riktigt kass just nu. 

Av Johanna Nyström - 20 oktober 2011 12:55


Har varit med Daniella och sett Vickys sjukt snygga lägenhet idag. Sen for vi på Brännvalls och åt mat och prövade deras nya varm choklad med grädde, marshmallows och krossad cholad i. Helt sinnessjukt gott. Det riktigt knulla i munnen. (ursäkta ordvalet). 

Kom precis hem och ska nu ladda inför jobb 14-16 på lekis. 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards