Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 13:10


Av Johanna Nyström - 9 oktober 2011 10:12


Har inte hänt nå av värde alls den här helgen. 


Fredag legade jag hemma till klockan halv nio typ, då kom Dan, Camilla och hennes kusin och hämtade upp mig och vi for till lappberget och grilla en korv. 


Lördag var det tänkt att vi skulle till Luleå och se hockey, biljetter å allt var kirrat men en timme innan vi skulle börja åka blev Matte sjuk och orkade inte så vi lega bara hemma hela kvällen och såg film osv. 


Söndag idag och morgonen började ju fint. Eller så int. Fick skrapa bilrutorna och mina händer höll på frysa bort. fyfan! Sitter i G-byn nu och tänkte hälsa på men ingen är ju hemma. Tänkte snigga mig en kaffe kopp men det gick ju inget vidare. 


Förresten så hatar jag helgerna. Veckorna är fan mycket bättre har jag kommit fram till .....

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2011 19:59


Morgonen började med att jag for till Annika innan jobbet och där blev jag bjuden på frukost! :) Sjukt snällt och trevligt! Sen gick det super på jobbet och sen har jag och Matte lagat sjukt god middag, fläskfilé, potatisgratäng och rödvinssås. mums! Och nu ikväll har jag varit hos Daniella där man blev bjuden på thé och en massa surr :) Och nu äntligen hemma igen, har precis slagit igång tvn och ska nu se Sol, fest och oroliga föräldrar.

Sjukt bra program :) Och tror vi avslutar kvällen sen med en film när M kommer hem. 

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2011 10:10


                                       

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2011 10:00


Snart helg igen. 


Har inte gjort så mycket dom två senaste dagarna. Umgåtts med lite vännes, hälsat på Helena några gånger i huset och igår var jag upp till Jock med Dan & Camilla. Hade med kameran så blev några fina bilder. Dom hade med kaffe och bulla så vi satte oss vid fallet och fikade :) Beställde förresten hem massa bilder igår så hoppas dom hinner komma innan helgen :) + att jag hunnit shoppa lite från blommaffärn och även vara till Luleå en snabbis med Matte, David & Ida när dom hämta nån motor så jag och Ida sprang omkring på storheden just och fynda lite :) Kan snöra upp nå bilder sen. 


Idag blir det jobb 11.30-14.00 . Annars är allt som vanligt och jag är fortfarande förkyld men orkar röra på mig och göra saker. Men min kropp är extremt trött och huvudet likaså. Hatar såna här årstider för man är konstant förkyld. 

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2011 11:23


Dagar som den här då mamma är ledig tycker vi om! :) 

Direkt man vaknar är det bara hoppa in i bilen och fara till G-byn så får man mat serverat på bordet. Fy tusan så skönt. Då slipper man laga nå själv. 


Så just nu sitter jag i G och har precis ätit. Ska ta de lugnt nu ett tag. Fick jobb idag fast bara från 13.30-15.00 . Inte så länge men mycket bättre än vad jag har från försäkringskassan på en dag så det duger med bara 1,5h´s jobb :) 

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2011 09:39


Har funderat ett tag nu på att sälja min bil och köpa en ny, eller om det kommer ut någon intressant bil och ett byte är av intresse. Hmm.. 

Vet inte hur jag ska göra? Jag tröttnar ganska snabbt på saker och vill ha nytt men bil min går så bra och är inga större fel på den och den är så välvårdad så är rädd att jag skulle ångra mig. Men jag behöver inte en såhär stor bil, vill ha en likadan men en sedan, svart eller grå.  Hitta en på blocket nyss som jag vill ha men vet fan inte? Ska försöka få tag i Matte och höra vad han säger, han som förstår sig på bilar och sånt :) haha!

Skadar ju inte att ringa höra iallafall :)

Av Johanna Nyström - 3 oktober 2011 19:00


Den här dagen har inte fört med sig något bra alls. Jag hatar såna här dar.

Och det som stör mig mest är att man inte kan göra nå åt saken. Man känner sig så hjälplös och otillräcklig. FAN!


Hoppas kvällen blir bättre, är i G-byn och ska dricka kaffe, mata i mig alvedon, leta fram någon dunder kur som botar min förkylning och sen fara hem och bädda ner mig i soffan till Idol och Svenska Hollywood Fruar. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards