Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2011 14:52


Har precis kommit hem från Luleå. Varit och hållt Vicky sällskap med Lina när hon tatuera sig. Sjukt snygg blev den och helt sjukt så sugen man själv blev! Ojoj! Måste spara ihop nå pengar nu och boka en tid. 


 


Nu vila en stund innan jag tar tag i mat problemet. 

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2011 22:32


Har nu äntligen börjat igen. Hur jag längtat. Har sett alla avsnitt hittills som gått att ladda ner varje lördag men då kolla jag nyss på tankafetast och vad ser jag då? Joo ännu ett avsnitt har kommit upp. Så nu blir det att bädda ner sig i soffan och se bäst serien ever! :)


 

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2011 22:12


Måste verkligen tipsa om den här filmen, Horrible Bosses. Helt sinnessjukt bra och rolig komedi. Jag skratta så jag grät när jag såg filmen. Helt klart sevärd.


 

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2011 20:22


Har kommit hem för en liten stund sedan. Har varit med Annika på världens barn konsert. Riktigt bra var det och shit så det var massor med unga "barn" som var duktiga på att sjunga. 


Nu ligger jag hemma i soffan och varvar med tvn och datorn. Väntar på att Dan ska komma förbi och hälsa på. Då kanske jag orkar koka nå kaffe också :) Imorgon blir det iallafall Luleå en gång till, ska följa med Vicky och hålla henne sällskap medans hon tatuerar sig. Kommer ju bli sjukt sugen själv! :) 

Farligt farligt! haha! Blir säkert trevligt att umgås med tjejerna! :)

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2011 17:33


Nu är äntligen hela jävla lägenheten städad.

Och resultatet? Fint förbannat! Har diskat bort all skit, dammtorkat, städat toaletten uta fan, dammsugit, skurat och plockat till. 

Nu är den så ren att man kanppt vill lämna den. haha! 

Nää nu vill jag verkligen flytta, är sjukt jobbigt städa en sån här stor lägenhet och hyran vi betalar varje månad svider varje gång. Speciellt när jag inte har så mycket i inkomst så nu vill jag flytta. Helst igår. 


Nu ska jag snöra på mig nå kläder och fara in till Bränna, folketshus med Annika och se Världens barn konserten. Var förra året och minns att de var riktigt bra! :)

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2011 12:12


     


399kr


   

399kr  

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2011 11:41


Bara onsdag idag. Men ändå skönt att den här veckan går sakta. Längtar som inte alls till helgen. 


Nästan dirr jag vaknade på morgon for jag ut med Daniella. Vi var om till G-byn en sväng så jag fick mig nå frukost eftersom ingenting vi hade här hemma dög idag. Sen har jag hämtat ut mitt paket från Nelly.com som kom idag. Skorna var sjukt snygga och satt perfekt så jag behåller båda. 

Längtar tills jag får inviga dom :)


Nu ska jag just samla ork och kraft till att börja diska, OM inget annat roligt dyker upp ;) 


Snör upp nå bilder på skorna snart . . .

Av Johanna Nyström - 11 oktober 2011 20:38


Känns som att dagarna går ovanligt sakta nu. Känns som att det är onsdag idag och torsdag imorgon fast det egentligen bara är tisdag. 


Har inte gjort något speciellt idag/ikväll. Plockat till lite hemma men disken står ännu på samma ställe, orörd. Får ta tag i det imorgon är för trött just nu. Har iallafall hunnit vara handla idag och laga tacogratäng med Matte, vilket var sjukt gott. Sen har jag varit hos Ida och david och surrat med henne och Marie. Sjukt trevligt! :) Och nu sitter jag i G-byn, har precis slagit in mattes presenter så ska snart börja rulla hemåt igen och snöra mig i soffan. Blev helt död mitteallt. Tror det blir en tidig kväll. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards