Johannanystrom

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 09:54

Jag är så glad att jag börjat kunna sova länge igen, hade det varit för en månad sedan hade jag varit vaken för längesen, typ kl åtta.


Har precis vaknat och ska ta och ringa Vickan och planera och höra inför idag. Längtar som tusen, ska vi kul att träffa henne & Albin fast det inte är så längesen jag gjorde det. Och Vicky såklart, höra allt om hennes tid i Spanien.


Och imorgon gott folk är det Fredag :) Undra vad man skulle ha hittat på då?

Av Johanna Nyström - 11 november 2009 22:34

Fick sett klart Australia idag och den var faktiskt bra, bättre än vad jag trodde.

Sen har jag hunnit med att se på när Lina & Annika har varit duktiga och bakat för fullt. Och jag & Lina har varit och hälsat på hennes mormor & morfar en sväng också, många goda skratt fick vi oss :) Sen har jag kollat Oskyldigt dömd och nu snart blir det att nanna kudden. Känner mig trött och helt slut i kroppen. Sov gott alla!



Av Johanna Nyström - 11 november 2009 15:47

Jag hann! Gissa om jag är glad nu? Jag hade inte ens behövt stressa så mycket som jag gjorde.

Så nu är man .... lite brunare än tidigare, iaf på kroppen för ansiktet var jag tvungen smora in lite grann så jag inte skulle bränna mig när de var första gången i solariumet på år & dar. Vad behändigt allt skulle vara om man var brun året om. så brun var blir på sommaren eller när man är utomlands.


Nå skit samma! Ska snart ringa Vickan och höra uti imorgon. Då blir det tjejsnack för fulla muggar när vi är "trion" igen ;) Jag, Vickan & Vicky som på gamla goda tiden. haha! Vi ska ta igen lite missad tid då Vicky varit borta så länge och bara allmänt umgås och ha de roligt. och det stora +:et är ju att vi får träffa lilla Albin :)


Tänk om man kunde få vara såhär brun igen!


  

Turkiet 2009



Av Johanna Nyström - 11 november 2009 14:42

Jag blir så förbannad. Pappa är det segaste människan på jorden. Igår var det precis samma visa. Han slutar kl två och brukar ALLTID komma hem typ kvart över men tror ni han har kommit ännu? NÄÄ!! Skull inte förvåna mig om jag får avstå från att sola idag också tackvare att han är så jävla seg!!


Eller vänta, hörde jag en billjud på gården nu? YES!! Han kom!!! Nu måste jag skynda mig iväg om jag ska hinna steka.

Av Johanna Nyström - 11 november 2009 13:59

Alla har tjatat förut, ett bra tag sedan att filmen Australia är så bra men jag har aldrig riktigt tagit mig tid att se den. Men nu idag har jag börjat och än så länge gillar jag den. Var tvungen ta en liten paus den är ju trots allt tre timmar lång och jag blev lite less att ligga still i sängen. Så nu ska jag vänta på att pappa kommer hem så ska jag fara sola. Börjar bli riktigt blek nu men det ska det bli ändring på :) Filmen får vänta.

Av Johanna Nyström - 11 november 2009 11:35

Har varit på AF nyss som jag skrev tidigare och fan så jag blir irriterad. Jag har sagt flera tusen gånger att visst nog kan jag tänka mig att ha praktik, men inte nu utan efter jul isf. Vet inte själv varför just efter jul men det känns ut som att då kan jag "ta tag" i saker och ting. Känns bara ut onödigt att börja med det nu. Men kärringen verkar ju inte fatta nå. Varje gång jag varit dit har hon surrat om praktik att jag kan ju börja med det till veckan osv osv bara jag vet vars jag vill vara. Det har varit ett jävla massa tjat. Det är ju ändå frivilligt och ju mer hon bara öser på "praktik snacket" desto mindre känner jag för att ha det. Jag hatar och tål verkligen inte folk som tjatar på en fast man sagt hur det är. Men spela roll, jag ska iallafall gå och höra på dagis nå i veckan om jag kan ha praktik där efter jul. Då får kärringen säga vad fan hon vill. SKÖNT att det var sista gången idag. Sen kommer jag väl få gå till någon annan, men inte lika ofta.


Nu blir det iaf att kolla runt lite, kanske slå på en tre timmars lång film lite senare och mest troligt fara sola idag om pappa kommer hem i tid. Måste komma ihåg att fylla i ett papper sen så jag får pengar den här månaden.

Av Johanna Nyström - 11 november 2009 10:17

Shit så trött jag var på morgon då jag vaknade att mitt förbannades alarm. Okej, det ringde halv tio men jag har börjat kunna sova längre nu igen. Kanske för att jag är upp längre på kvällarna? Nå int var de annat än att hoppa in i duschen och äta lite frukost och vänta på att klockan ska närma sig elva så ska jag fara på AF. Sista gången/dagen som jag har jobbcoach så det ska bli väldigt skönt att slippa fara dit varje vecka för att få höra: Jaha, hur är det? Hänt någotingen nytt?. Nä jag ska inte vara elak, hon har hjälpt mig jätte mycket och utan henne hade jag nog aldrig fått ihop ett bra CV och fått en massa tips. Men de senaste veckorna har det faktiskt bara varit sjukt jobbigt att fara dit.


Nej, nu ska jag gå föna håret och göra mig redo.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards