Johannanystrom

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna Nyström - 10 november 2009 23:18

Har blivit tipsad av Lina att pröva på den här sajten som blogg och nu tog jag tag i saken.

Blogg.se har tjorvat så mångar gånger för mig + att jag blev nyfiken att pröva på något nytt, så här är jag nu!


Mitt första inlägg då.


Blev bjuden över till Lina ikväll på kladdkaka och Te, så det har vi suttit och smaskat i oss tidigare.

Och senare, eller nu nyss har jag ägnat mig åt att fixa till allt i den här bloggen så det ska se någolunda ut hära :) haha! Mycket mer än såhär ska jag inte skriva ikväll, börjar känna mig trött så det är nog dax att nanna kudden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards