Johannanystrom

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Johanna Nyström - 26 november 2009 17:23

Filmen jag ladda ner tidigare var bra och gick att se. Det var lite mer en barnfilm tror jag? haha! men det gick. Kommer inte ihåg nu såhär på rakarm vad den hette och jag orkar faktiskt inte klicka ner sidan och kolla heller.


Har legat och vilat en timme eller så, hann aldrig somna för att antingen har det låtit i telefon eller så har någon kommit in i rummet. Känner mig på dåligt humör ikväll, vettefan varför men stör mig på allt möjligt. Speciellt EN sak.

Annars då? Ingenting!! Ska vänta på att klockan blir åtta och se Mammas pojkar.

Kanske far till Gyljen med mamma & pappa, hälsar på Anna-lena & Krister om dom nu skulle fara dit. Vi får se, orkar fan inte ligga här hemma i sängen och ruttna iaf!

Av Johanna Nyström - 26 november 2009 13:24

Har kommit hem för nå tag sedan. Blev en snabbis sväng fram & tillbaka till Kalix. Eller vi hann med två stopp efter vägen, EM & GK`S. Två riktigt onödiga stopp enligt mig. Men nu är vi hemma igen och tack gode gud för det, direkt vi var framme i Kalix blev man less, och ville hem. Fan vilket skit ställe.


Idag har mamma även fått tummen ur röven och bokat tid för oss på massage nästa vecka. Jag har ett presentkort på en timmes massage, men kände att jag ville vara snäll och ge mamma en halv timme och en halv timme till mig :) Så det ser jag verkligen framemot, skönt kommer det bli om int annat.


Nu sitter jag, eller ligger jag i sängen och väntar på att en film ska laddas ner så tänkte jag kolla den innan middagen. Senare blir det som vanligt att kolla Mammas Pojkar med Lina. Några roliga skratt får vi väl oss alltid :)


Av Johanna Nyström - 26 november 2009 09:05

Har vaknat alldeles för tidigt idag känner jag, men det är inte så lätt att kunna sova då folk i det här huset lever om för självaste fan. Smäller i dörrar, smäller i saker, talar HÖGT och hundar som springer omkring.

Så nu när jag liks är vaken såhär pass "tidigt" ska jag göra mamma sällskap till Kalix just och hämta hem Ida.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards