Johannanystrom

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Johanna Nyström - 13 november 2009 23:13

Ibland förstår jag mig inte alls på det! Ena studen kan man vara hur lycklig som helst, känna sig omtyckt, glad och älskad medans det ibland kan vända på bara någon sekund och man känner sig ensam, olycklig, misslyckad och en jädra massa annat. Jag vet inte vad det är som spökar, men det är inte roligt utan snarare jätte jobbigt. Fast man vet innerst inne att man är omtyckt av dom man vill, uppskattad, älskad osv. Men alla har vi ju våra "sämre" stunder då vi kanske känner oss såhär. Vilket jag tror alla håller med om. Man kan ju inte alltid ha det bra.


Har varit på garn bra humör hela kvällen men nu när jag kom hem vände det på någon sekund. Hatar att känna såhär, allt blir bara så jobbigt. Men jag försöker verkligen se possitivt i allt och inte känna som jag gör.

Men som sagt det är inte så lätt alltid.

Nu ska jag istället kika runt lite här på internet och se klart Idol om det hunnit läggas ut. Sen blir det att sova och hoppas på att vakna upp imorgon på bättre humör. Godnatt!

Av Johanna Nyström - 13 november 2009 19:18

har jag verkligen. Det är inte ofta man ligger hemma den där tiden en fredagkväll, brukar alltid vara i full fart och god tid med att göra någonting vid den här tiden.


Har legat i sängen hela kvällen och ska väl snart förflytta mig till soffan och se Idol i brist på annat.

Senare blir det spök mission. Men först ska jag linda in mig i en filt för jag håller på frysa ihjäl.

Av Johanna Nyström - 13 november 2009 15:03

Blev kvar på skolan lite längre än planerat men inte mig emot, bättre sitta där och surra med folk än att ligga hemma i sängen och klaga över att jag har så tråkigt och att det inte finns nå att göra.

Och än så länge har jag inte råkat ut för nå tråkigheter så vi får hoppas att det håller i sig hela kvällen :)


Nu ska jag vänta på att klockan börjar närma sig fyra så ska jag fara hämta mamma från jobbet, så ska vi beställa hem pizza och senare ikväll blir det mission med Lina mest troligt. Om vi kommer på nå bra ställe att fara till där det spökar ;) haha! Vad jag ska sysselsätta mig med tills dess får jag se, kanske kollar idol eller nå?!

Av Johanna Nyström - 13 november 2009 09:41

Ska man alls våga sig utanför dörrarna idag? Med min tur kommer jag väl typ halka eller nå och bryta benet, armen ja vad som helst. Eller krocka eller köra åt helvete när jag ska köra bil. Nog är det då bara hålla tummarna att turen är på ens sida idag :)


Har vaknat för en liten stund sedan, ska gå äta nå frukost, sen gasa iväg till skolan och hänga där ett tag medans dom har hål och få mig en kopp kaffe.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards