Johannanystrom

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Johanna Nyström - 25 november 2009 20:41

Hur jag varit på dåligt humör hela kvällen och värre blir det!

Av Johanna Nyström - 25 november 2009 16:12

Nästan så att jag måste beställa dessa två.


    

En midje kjol, passar bra till toppar.


    

En skit snygg klänning till sommaren.

Av Johanna Nyström - 25 november 2009 16:03

Har varit full rulle för mig hela dagen, inget såhär jätte speciellt jag varit upptagen med men har haft något att göra hela tiden.


Eftersom jag råkade sova alldeles för länge var det bara hoppa upp ur sängen, gå i duschen och fara till tandis där det gick hur bra som helst. Direkt jag kom hem har jag talat med Vickan i telefon i en timme och efter det legat och sett Robinson Karibien och sedan lagat mat till hela huset. Idag blev det korvstroganoff och spagetti, snabbt & enkelt. Nu ska jag just tagga ner lite innan jag & Lina ska styra upp någonting roligt :) Som hon skrev till mig, man ska ta vara på veckorna också! Vilket hon har helt rätt i.

Av Johanna Nyström - 25 november 2009 12:01

Såg nyss i ReklamGuiden att den sista, tredje filmen av Stieg Larsson nu visas på bio här i Överkalix den 9/12 tror jag det var? Lätt att jag kommer sitta bänkad där i biosalongen full av spänning. Dom två första filmerna var ju verkligen skit bra så nu borde ju den sista vara minst lika bra tycker man ju. Dock var den 2 h & nästan 30 min. Hur man då ska orka sitta still i dom såååå sköna stolarna är ju en annan fråga.


  

Av Johanna Nyström - 25 november 2009 11:41

Jag vet inte hur jag lyckades men har vaknat för ca en kvart sedan. Och jag måste säga att det var så sinnessjukt skönt att sova såhär länge. Är inte ofta jag lyckas med det :) Så nu är man utvilad och har ny energi.

Ska hoppa i duschen och sen fara till t-läkaren och fixa till deras slarvfel.


Vilket underbart väder förresten. NOT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards