Johannanystrom

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 23:03

                    

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 22:41

Jag saknar min gamla klass. Fan så roligt vi hade :)


  

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 22:26

att helgen blir rolig och lyckad framförallt :) Men det tror jag den blir. Det blir ju vad man gör det till vill säga.


Ikväll har jag & Lina fixat lite inför Lördag, sett mammas pojkar, tagit det lugnt och surrat på. Som alla andra dagar under veckorna.

Fredag imorgon gott folk och mina planer är än så länge, 0. Vet bara att vi ska beställa hem pizza när mamma slutar, att jag ska ta det lugnt här hemma hela kvällen och mest troligt försöka hitta på någonting med Lina senare, kring tio snåret. Och just ja, måste ringa AF imorgon också. Det får jag absolut inte glömma.


Nu blir det att kika runt lite innan jag ska göra mig redo för läggdax :) Sov gott!

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 22:23

Jag förstår inte varför folk alltid ska göra allt så mycket mer komplicerat än vad det egentligen är!

Att jag blir less.

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 17:05

Jag mötte upp Vickan & Albin på busstationen, vi gick och hörde uti praktik på dagis vilket gick hur bra som helst, inga problem. Så efter jul ska jag börja på det. Sen tog vi oss en prommis över till T-vik till Vicky där vi har surrat på om allt möjligt, fikat och surrat på ännu mera :) Kom en för en halv timme sedan, kastade i mig mat och nu ska jag fara plocka upp Lina så ska vi styra upp lite saker & ting. och ikväll blir det att kolla Mammas pojkar.

det är verkligen full rulle hela tiden. Jag hinner knappt hem så ska jag iväg igen, men jag klagar inte :) jag älskar när de är såhär, att ha någonting att göra hela tiden.


Nej, nu ska jag dra.

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 12:06

Ja det gör den verkligen, kändes nyss ut som att jag vaknade och nu är den redan över tolv. Hur ska jag hinna städa rummet, fixa till mig lite innan halv två då jag måste bege mig mot busstationen för att möta upp världens bästa Vickan och hennes lilla son för att sedan ta oss en promenad över till Tallvik till Vicky?.

För så mitt rum ser ut just nu kan man faktiskt börja fundera om jag är 14år igen? För så mycket kläder det ligger precis överallt, golvet, sängen, byrån, ja allt är sjukt. Hur lyckas man? Och förresten, man behöver inte fundera om jag är fjorton igen, det kallas lathet på högsta grad. Jag hatar verligen att städa, speciellt åt en själv, åt andra tycker jag faktiskt det kan vara lite roligt. Kanske är det för att de inte är en själv som stökat om?


Nä, ska jag få någonting gjort kanske det är dax att ta tummen ur röven och göra någon nytta?

Av Johanna Nyström - 12 november 2009 09:54

Jag är så glad att jag börjat kunna sova länge igen, hade det varit för en månad sedan hade jag varit vaken för längesen, typ kl åtta.


Har precis vaknat och ska ta och ringa Vickan och planera och höra inför idag. Längtar som tusen, ska vi kul att träffa henne & Albin fast det inte är så längesen jag gjorde det. Och Vicky såklart, höra allt om hennes tid i Spanien.


Och imorgon gott folk är det Fredag :) Undra vad man skulle ha hittat på då?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards