Johannanystrom

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 20:35

Nu ska jag lämna datorn för en timme eller så och gå hälla upp en stor kopp med kaffe, se om vi har nå fika och slå mig ner framför TVn och se Oskyldigt dömd.

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 19:47

Direkt pengarna rullar in på mitt konto blir det att införskaffa sig dessa två. Iaf en av dom, den andra kan jag önska mig i julklapp :)

    

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 18:33

Ni tror satan inte det tog tusen år att få ner filmen? Först skulle det bara ta en halv timme men självklart började det gå segare och segare och nu ger jag fan upp!!!!

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 17:10

Har varit in på sidan där jag hittat bilderna på förut och vad ska man säga.... Vidrigt räcker inte ens till. FYFAN!


Ta en titt själva!


        


http://rotten.com/


Av Johanna Nyström - 18 november 2009 16:50

Skrev tidigare att filmen inte fanns att ladda ner, kanske för att smart som jag är sökte bara på tankafett och glömde helt & hållet bort att piratebay fanns. Men tack för att jag har en ´smart´ pappa som hjälpte mig att minnas. Så NU är filmen på nerladdning och jag är mer än glad just nu. Men än kanske det är lite för tidigt för att hurra, och bara därför kommer den säkert avbrytas eller börja gå väldigt sakta. Så jag väntar med att göra det, för säkerhetsskull. För nu förtiden verkar ju inget vilja ska gå riktigt som jag vill.

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 15:58

Mamma har varit ledig idag men man hade lika gärna kunnat tro att hon jobbat. Har knappt sett röken av henne idag förutom de små, korta stunder hon just varit hem och vänt.

Jag som hade planerat att hon skulle passa upp mig idag, ge mig vatten när jag ropa efter henne, koka kaffe när jag är sugen, göra mig mat när jag är hungrig, hämta saker åt mig och en massa annat men mina planer gick inte som jag riktigt hade tänkt mig. Jag har en rantande mamma. Hon är precis som mig, eller det är nog tvärtom jag är precis som henne. Kan aldrig sitta still, vill göra saker hela tiden, blir lätt rastlös och far omkring överallt & ingenstans helt i onödan egentligen.

Nu är hon iallafall hemma igen, hur länge vet jag inte -mitteallt är hon på vift igen men jag tänkte göra ett sista ryck i att få tag i filmen så ska be henne ringa Pekka och be honom leta fram den så får jag väl försöka hitta någon med en relativt bra fungerande videospelare.


NU - mat

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 13:47

På att hitta filmen, okej ska jag vara ärlig har jag inte lagt ner så mycket energi på att försöka hitta den förutom att jag frågade mamma tidigare om hon visste av någon som kanske har den. Vettetusan hur jag skulle ha gjort för att få den? Skulle jag inte ha varit fattig hade jag beställt den men då får man ju vänta någon dag också. Vet att pekka har den fast på video, det går ju inte heller om jag inte fixar fram en video som inte är hundra år gamla och som tuggar band. NÄ då blev det genast lika omöjligt igen. Snart ger jag upp och väntar på att den visas på TV någongång om sisådär 1-3 år?


Nu ska jag sluta grubbla uti den där förbannades filmen och dricka kaffe istället :)


  

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 12:13

Har glömt berätta för er att det varit mycket festligheter senaste veckan, eller kalas & födelsedagar kanske man ska säga? Förra söndagen var det ju farsdag vilket pappa & morfar fick njuta av, sen i måndags fyllde pappa år, så då hade mamma köpt hem blåbärskaka & vaniljvisp. Dock kände inte jag någon smak alls så då blev jag lite besviken. Och igår, tisdag fyllde morfar år och inte där heller fick jag ta del av godheterna. Våga absolut inte gå ner till dom ifall jag skulle smitta ner dom. Så istället fick jag nöja mig med mina halstabletter, men det gick de också :)

Sen när jag loggade in på facebook på morgon ser jag en låång lista längst ner i det högra hörnet med folk som fyller år dom närmsta dagarna. Tur man inte står alla nära då skulle jag verkligen bli fattig. haha!


Jag vill också fylla år


        



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards