Johannanystrom

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna Nyström - 19 november 2009 17:37

... och jag kan aldrig bestämma mig. Nej det kan jag inte! Jag talar om min hårfärg. Jag är oftast, eller typ alltid nöjd över "reslutatet" när jag bytt till någon annan hårfärg men efter en till två månader är jag less den och vill byta till en annan, igen. Vet inte hur många gånger jag bytt hårfärg de senaste 3 åren. Men det är mycket och ofta, för ofta. Är inte längesen jag gjorde mig av med det svarta håret, kanske två månader sen?! och jag är redan less det. Jag vill byta, igen! Men jag vet inte till vad. Kan inte riktigt bestämma mig, har tusen tankar & förslag som snurrar i mitt huvud om hur jag skulle vilja färga mitt hår, och att jag har flera "förslag" som snurrar omkring där inne gör inte saken lättare.

Har funderat lite nu idag och kommit fram till att jag skulle vilja ha rött igen, jag hann ju trots allt inte ha det nå länge eftersom jag var tvungen, eller inte tvungen och tvungen färga det svart men eftersom jag valde en balklänning som var röd/lila såg det bara sjukt ut med rött hår också, och jag tyckte svart passa bättre till den så då färgade jag håret ... svart. Hade jag varit smart hade jag ju på enklaste sättet kunnat välja en annan färg på klänningen men just då kunde jag inte tänka mig en annan färg och såhär i efterhand är jag nöjd över det jag gjorde. För var verkligen och är verkligen skit nöjd med klänningen(´s) färg.

Men samtidigt skulle jag vilja prova göra håret lite lite mörkare med blonda slingor, är lite åt det röda hållet nu, röda nyanser m.m, men jag vet inte? HJÄLP! VAD SKA JAG GÖRA?


Nä, jag förstår inte varför jag sitter och grubblar över en jävla hårfärg egentligen? Det är ju bara byta, visst? Det kostar ju men vad fan! Man lever bara en gång och jag tycker man ska passa på göra och pröva på allt man vill här i livet. Intesant?

Av Johanna Nyström - 19 november 2009 16:57

Har precis kollat igenom den andra filmen. Chihuahuan från Beverly hills. Har länge tänkt se den och nu är det gjort.

Tyvärr var den inte så himla bra, sämre än jag trodde, men yngre barn skulle säkert tycka om den! Om int annat fick man ju se flera hundra söta hundar som man bara ville ha :)

Nu blir det att kolla runt lite, kanske slår på en till film senare. Ikväll blir det iallafall att kolla Mammas pojkar.


  

Av Johanna Nyström - 19 november 2009 15:14

Tänkte ju följa med mamma & pappa en sväng till kalix idag, men jag struntar i det och ser istället en till film som jag velat se ett bra tag nu. Skriver sen vad för någon :) Men innan jag lägger mig ner igen och börjar se ska jag gå och hämta en kopp kaffe och ta mig en snus. Mums på det!

Av Johanna Nyström - 19 november 2009 15:11

Har precis kollat en film, The ugly truth. Och den var faktiskt riktigt bra, Jag rekomenderar den till alla som tycker om lite komedi -romantiska filmer.


Av Johanna Nyström - 19 november 2009 10:34

Har sovit relativt bra inatt, bara vaknat en gång av en hostattack så det tackar vi för!

Har vaknat för cirkus en timme sedan, ska snart stiga upp från sängen, snöra på mig nå kläder, äta frukost och hoppa i duschen. Har ingen som helst aning om vad som händer & fötter idag, kanske far fram & tillbaka med mamma & pappa senare till Kalix när dom ska köpa hundmat i brist på annat.


Fredag imorgon, skönt :)

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 20:35

Nu ska jag lämna datorn för en timme eller så och gå hälla upp en stor kopp med kaffe, se om vi har nå fika och slå mig ner framför TVn och se Oskyldigt dömd.

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 19:47

Direkt pengarna rullar in på mitt konto blir det att införskaffa sig dessa två. Iaf en av dom, den andra kan jag önska mig i julklapp :)

    

Av Johanna Nyström - 18 november 2009 18:33

Ni tror satan inte det tog tusen år att få ner filmen? Först skulle det bara ta en halv timme men självklart började det gå segare och segare och nu ger jag fan upp!!!!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards